Problem z subwooferem 5.1

Witam mam problem z moim subwooferem EasyLite gdy włączę bass na maxa i chcę też włączyć głośność na maxa do bass się robi coraz słabszy jak by nie miał subwoofer mocy uciągnąć tego.
P.s nie znam się więc jest to tak a nie inaczej napisane

To bardziej problem klasy wzmacniacza i jego charakterystyki wzmocnienia.

Dodatkowo subwoofer działa w określonym zakresie częstotliwości od około 30Hz do 300 Hz, może wyżej.

Czy subwoofer jest aktywny i ma regulację wzmocnienia i filtr niskich częstotliwości?

subwoofer ma regulację wzmocnienia a czy jest aktywny i czy ma filtr niskich częstotliwości to nie wiem co to jest i jak to sprawdzić

A od kiedy to jakikolwiek wzmacniacz wykorzystuje się “na maxa”?
Być może twój wzmacniacz ma zabezpieczenie przed przesterem, czyli rozwiązanie podobne do zastosowanego w komputerowych zestawach głośnikowych firmy Edifier, które automatycznie zmniejsza głośność gdy dojdzie do wspomnianego przesterowania.

Czyli, ma swój wzmacniacz.

Czyli, regulacja od ilu Hz ma działać.

To z kompletu, czy osobny subwoofer? i nie ma żadnego typu, tylko jw?

I jaki stosujesz wzmacniacz? subwoofer jest tylko dodatkiem do basu na najniższych częstotliwościach - resztę realizują kolumny główne.

czyli wzmacniacz jest aktywny a filtru niskich częstotliwości nie ma

Zobacz, co dopisałem.

subwoofer jest podłączony do pc a do subwoofera 5 głośników, sory ale jestem laikiem w tych sprawach

To masz jakiś zestaw 5.1? EasyLite - tak się nazywa? możesz odczytać, pewnie jest gdzieś napisane?

Coś takiego?

https://www.olx.pl/oferta/easylite-sub-5-1-home-theater-system-CID99-IDnhN08.html

I pytanie zasadnicze:

  • jak gra reszta zestawu, bo może to uszkodzone?

tak coś takiego a raczej nic nie jest uszkodzone

A to?

gra dobrze

Kupowałeś to od kogoś?