Problem z synchronizacją on-line. Logi do sprawdzenia


(maku13) #1

Witam.

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku możliwości synchronizacji plików m.in. programu BoxSync, GDrive, OneDrive, Degoo i tego typu klientów synchronizacji z chmurą. Nie działają także aktualizacje Windows update (nie są pobierane) oraz programów jak np. Skype, gdzie wbudowany aktualizator odsyła nie na stronę w celu pobrania pełnej wersji instalatora, a nie jego wersji skróconej. Wszystkie ww. programy raportują brak połączenia z internetem, a wszystko inne śmiga bez problemu. Bitdefender się aktualizuje, MegaSync (klient chmury) także, dlatego nie rozumiem w czym problem.

Zablokowana jest pewna grupa programów, a reszta nie. Jakieś pomysły?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.


(Atis) #2

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] = [X]
Winsock: Catalog5-x64 10 C:\Program Files\Bonjour\mdnsNSP.dll Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia ======= UWAGA
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1700137894-647946077-448690614-1001 - {076CB889-BC5D-40A5-9280-C5E7E0288C16} URL =
S3 cpuz138; Brak ImagePath
S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [22704 2015-12-22] ()
C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys
S3 b06bdrv; \SystemRoot\system32\DRIVERS\bxvbda.sys [X]
S3 BlueletAudio; system32\DRIVERS\blueletaudio.sys [X]
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]
S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 Btcsrusb; System32\Drivers\btcusb.sys [X]
S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]
C:\ProgramData\*.log
C:\ProgramData\fontcacheev1.dat
Task: {422A9F48-966C-4BF8-8E19-F990C84CE35C} - System32\Tasks\{3FD5BD59-7C5D-45D2-BA26-C2D1276F1DE3} = Firefox.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstalleramp;ver=7.18.0.109amp;LastError=1168
Task: {5D2DCE95-8452-4921-9791-9363B013E9C6} - \Обновление Браузера Яндекс  - Brak pliku ==== UWAGA
RemoveProxy:
CMD: netsh winsock reset
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.


(maku13) #3

Fixlog: http://wklej.org/id/1996880/

FRST: http://wklej.org/id/1996881/

 

** EDIT **

Na chwilę obecną wszystko wróciło do normy i wszystko działa.

Wielkie dzięki!

 


(Atis) #4

Skasuj folder C:\FRST