Problem z synchronizacją on-line. Zablokowane porty?


(maku13) #1

Witam.

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku możliwości synchronizacji plików m.in. programu BoxSync, GDrive, OneDrive, Degoo i tego typu klientów synchronizacji z chmurą. Nie działają także aktualizacje programów jak np. Skype, gdzie wbudowany aktualizator odsyła nie na stronę w celu pobrania pełnej wersji instalatora, a nie jego wersji skróconej. Wszystkie ww. programy raportują brak połączenia z internetem, a wszystko inne śmiga bez problemu. Bitdefender się aktualizuje, MegaSync (klient chmury) oraz aktualizacje Windows także działają, dlatego nie rozumiem w czym problem.

Zablokowana jest pewna grupa programów, a reszta nie. Jakieś pomysły?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.

 


(drunkula) #2

Wyłącz antywira i zaporę, dowiesz się czy to problem z kompem czy dostawca coś blokuje.


(maku13) #3

Zapora jest wyłączona przez Bitdefendera, a mam go od ponad roku, więc to raczej nie to.

Czy dostawca? Raczej wątpię, gdyż próbowałem przez inną sieć (udostępnianie internetu przez telefon) i problem był nadal.

Spróbuje zadziałać w trybie awaryjnym, a może…

 

** EDIT **

Niestety w trybie awaryjnym bez zmian.

Jakieś inne sugestie?


(Drobok) #4

daj log z https://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowiazkowy-478727t.html