Mam problem z synchronizacją w Dropbox - 54 pliki (40MB) ściąga już prawie 3h i nic, no może od czasu do czasu pójdzie jeden plik. Czym to może być spowodowane ??
System: Windows 10
Dropbox 119.4.1772
Eset 14.0.22.0
Mam problem z synchronizacją w Dropbox - 54 pliki (40MB) ściąga już prawie 3h i nic, no może od czasu do czasu pójdzie jeden plik. Czym to może być spowodowane ??
System: Windows 10
Dropbox 119.4.1772
Eset 14.0.22.0
Ograniczeniem transferu, ustawionym w programie. Plikami z długimi, lub niedozwolonymi nazwami, sporym zagnieżdżeniem plików, wolnym internetem, aktualizacjami w tle, starą wersją klienta.
Tu też jest ciekawie ponieważ podczas próby ponownej (nowszej) wersji klienta instalator Dropbox’a stwierdza, że:
Wszystkie inne aplikacje działają normalnie więc nie wiem dlaczego stwierdza, że nie ma połączenia z Internetem
Zapora internetowa, jakiś program antywirusowy, brak uprawnień do katalogu temp. wirusy,
ustawione jakieś prawa dla plików w katalogu z DB.
Sugeruje sprawdzić czy są porobione aktualizacje systemowe, wyczyścić temp. upewnić się, że można wejść tam normalnie. Zabezpieczyć pliki z DB, odinstalować, pobrać nową wersje i zainstalować ponownie.
Aha, po deinstalacji, wejść w harmonogram zadań i wywalić wszystkie zadania z DB w nazwie. Restart i dopiero instalacja.