Problem z system32:lzx32.sys

Witam

Prosze o sprawdzenie mojego loga z SilentRunners, poniewaz wczoraj miałem mały problem z pc gdyż restartował się co jakies 3min i wyskakiwało powiadomienie o błędach o nazwie WINLOGON.exe nie wiem za bardzo o co chodzi na takich rzeczach w ogóle się nie znamno a później sie restartowal. Chciałbym jeszcze dodać, że jak odłączyłem kabel od internetu problemu nie było komputer hulal cały czas. Skanowalem AVG to za bardzo nie pomogło po podłączeniu kabla dalej restartował się. Dzisiaj wracam ze szkoły (przed chwilą) odpalam kompa i jak widać siedze juz jakąś 10minutę :wink: ale jeśli coś będzie nieciekaweg oco zwróci Waszą uwagę to prosze mi o wytłumaczenie co i jak z tym zrobić żeby najlepiej pozbyć lub naprawić to co może/ mogło być przyczyną rr kompa

Wklejam log z SilentRunnners :

o to log i jak mówiłem wcześniej nie znam się na tym dlatego zwracam sie Do Was mam nadzieje że mi pomożecie, i będziecie cierpliwi i sie nie złościli :slight_smile: Dzieqje i Pozdrawiam :smiley:

Wszystkie logi umieszczane na forum powinny być obejmowane tagami

Log ogólnie czysty.

Proponuję przeczyścić rejestr ponieważ masz wiele pustych kluczy, opis.

Możesz zdebugować błąd i wkleić nam zawartość pliku minidump.

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 977#797977

przeczytałem tutaj troche o tych minidumpach i wyszukałem ich u siebie w komputerze. Troche tego jest co by nie mowić. więc teraz mam pytanie ( Dla Was oczywiste i pewnie śmieszne ale proszę o wyrozumiałość bo nie ogarniam takich spraw) czy jak zainstaluje ten program co dostałęm w poście wyżej to te minidumpy to wszystkei usunąć nic sie nei stanie ani nic ? ;D

Proszę się nie śmiać : )

Folder minidump znajdujący się w c:\windows nie zostanie usunięty i nie należy go usuwać. Są tam gromadzone takie pliki minidump, dzięki którym można znaleźć przyczynę błędu z system.