Problem z systemem - nie włącza się

Witam. Mój problem polega na tym, że podczas włączania po tym screenie powitalnym robi mi się czarny ekran i nic się nie dzieje. Zrobiłem przywrócenie systemu lecz nic to nie dało. Jestem laikiem w tych sprawach więc się nie znam. Nigdy wcześniej takiego problemu nie było. Wczoraj zrobiłem skan i nie ma żadnych wirusów. Proszę o pomoc.

Wykonaj kopię ważnych danych z partycji systemowej: np. Total Commanderem http://www.dobreprogramy.pl/Total-Comma … 12316.html

Jeżeli skopiujesz całe C:\Users, a potem - po zainstalowaniu systemu na nowo - odtworzysz to zachowasz dane programów, moje dokumenty itp.

Zainstaluj system na nowo - o wyszukiwaniu sterowników itp. przeczytasz tutaj zmiana-systemu-preinstalowanego-czysty-windows-t500004.html

Jeżeli nie dysponujesz płytą Windows, to:

  • odwróć laptopa i zobacz na jaką edycję Windows (np. Home Premium) posiadasz licencję i upewnij się, że klucz produktu na naklejce jest czytelny

  • załatwiamy angielskiego Windowsa z internetu w takiej edycji na jaką posiadamy licencję (np. Home Premium) http://answers.microsoft.com/en-us/wind … a38d8b2da6

  • instalujemy Windows z kluczem który znajduje się pod spodem laptopa, podczas instalacji na ekranie “gdzie chcesz zainstalować system Windows” wybieramy “opcje dysku (zaawansowane)”, zaznaczamy partycję systemową, klikamy formatuj, zaznaczamy partycję systemową aby został tam zainstalowany system i klikamy Dalej

  • instalujemy polski pakiet językowy z Microsoftu http://www.softpedia.com/get/System/OS- … ator.shtml

  • instalujemy sterowniki

Gdy zainstalujesz system, programy, sterowniki i wszystko będzie działać w porządku, to zastanów się nad wykonaniem kopii zapasowej. Przykładowo gdybyś kiedyś utworzył kopię zapasową i teraz ją odtworzył, to zajęłoby Ci to nie więcej niż 20 min. a miałbyś kompletny, działający system.