Problem z systemem

Taki wyslalem email do lenovo. Niestety nie otrzymalem odpowiedzi po pare dniach. Ktos ma jakies porady jak naprawic blad ? Oczywiscie czessc emaila wycialem aby nie podawac za duzo danych.
Witam.
Po błędach z poprawnym włączeniem się laptopa wraz z systemem (Po włączeniu laptopa wyświetlał się napis Lenovo potem był tylko czarny).
Po skonsultowaniu tego z infolinnia powiedziano aby użyć tego małego przycisku recovery na obudowie laptopa i wybrać opcję system recovery. Tak też uczyniono i laptop po paru godzinach zakończył działanie nad odzyskaniem systemu. Było tak jak wcześniej. Po ponownym skonsultowaniu się z infollinia pan powiedz aby użyć narzędzia UsbRecoveryCreator, pobrać system, wgrać go na pendrive i odpowiednio zbootować, więc tak też uczyniłem.
Po złożeniu zamówienia na windows10x64 szybko dostałem wiadomość o prawidłowym zamówieniu i dostałem sam system jak i pobrałem owy program do zbootowania pendrive

Informacje o zamówieniu:
Typ maszyny: 80TG
System operacyjny: Win10Homex64
Język systemu operacyjnego: Polish
Numer części nośnika odzyskiwania: 5R30Q84549

Gdy miałem gotowy program usbrecoveryceator i sformatowy pendrive o pojemność 32gb
przystąpiłem do wgrywania systemu którego pobrałem z państwa strony. Całość poszła sprawnie bez żadnych błędów. Cały pendrive był zbootowy i gotowy aby użyć go do naprawienie laptopa. Po uruchomieniu czystego biosa wybrałem opcję tak aby owy pendrive był na 1 miejscu (USB HDD: USB2.0 DISK)
Po ponowym włączeniu laptopa było to samo co wcześniej (napis Lenovo nastepnie czarny ekran.
Okazało się że przy zmianie boot mode z UEFI z Legacy Support (legacy first też) było lepiej poniewać po ponownym włączeniu laptopa ukazał się napis Lenovo a zaraz po nim znaczek windows 10 na czarnym tle, po paru sekundach znaczek znikał a czarny ekran jak był tak jest (podłączałem monitor aby sprawdzic czy to pomoże i na obu monitorach jest to samo). Zmieniałem różne opcję w biossie jak i nawet od nowa formatowalem i bootwalem pendrive. Nie mam pojęcia co jeszcze moge zrobić proszę o pomoc.

Hej,

  • A próbowałeś uruchomić system LiveCD?
  • Czy przypadkiem dysk nie uległ uszkodzeniu?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Próbowałeś z wyłączeniem secure boot ?

Jak mam to sprawdzić ?

Tak, securo boot jest cały czas wyłączony

Hej,

Skoro tak, to uruchomienie systemu LiveCD powinno być możliwe. Warto więc to sprawdzić tak samo jak stan dysku twardego.

Pozdrawiam,
Dimatheus

Nieużywaj wynzalków autorstwa lenowo .
Rufus zawsze sie sprawdzał http://www.programosy.pl/program,rufus.html

Nie mogę użyć windows 10 od lenovo, jest jeszcze darmowa wersja widnowsa 10 lub inna ?

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

Klikasz w “Pobierz narzędzie” i jedziesz z koksem. :wink: