Problem z Tablicami w C

Witam. Jestem początkującym “programistom” i mam niestety mały problem mianowicie nie mam pojęcia jak wypisać całą tablicę typu char. To jest mój prosty kod i prosił bym o wskazówkę.

#include 

void sprawdzanie(void);

int main(void)

{

sprawdzanie();

system("PAUSE");	

return 0;

}

void sprawdzanie(void)

{

char slowo[]={"Ala ma kota"};

printf("Twoje slowo to: %c\n", slowo);

}

Nie %c(znak) tylko %s(c-string).

char slowo[]="Ala ma kota"; // klamry nie potrzebne [/code]

[code=php]printf("Twoje slowo to: "); puts(slowo); // razem z enterem 

printf("Twoje slowo to: "); printf(slowo); printf("\n"); // ten sposób ma pewne wady [/code]

lub %s jak podał wyżej Fiolek

Wyjąłeś z kontekstu. Ten fragment co podałeś owszem jest niepoprawny. Ten co ja podałem jest poprawny i często właśnie tak się pisze.

char slowo[]="Ala ma kota";printf(slowo); [/code][b]Ryan[/b], idąc tropem twojego rozumowania to:[code=php]printf("Twoje slowo to: "); 
też jest niepoprawne, bo napis w cudzysłowach "może zawierać % i program przestanie zachowywać się poprawnie".

Idąc tym tropem używanie printf jest złe. Złe jest wyłącznie używanie printf() ze zmienną ale bez ciągu formatującego (chyba że, tak jak w dyskusji o scanf, koniecznie musisz dynamicznie zbudować sobie ciąg formatujący; tyle że IMO w poprawnie napisanym kodzie coś takiego nie powinno mieć nigdy miejsca). Tak swoją drogą - "Twoje slowo to: " jest ciągem formatującym, bezparametrowym. Zgadzają się ze mną np. deweloperzy GCC - to zła praktyka i nie powinna być zachęcana.

Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy:

char *slowo;    ... // tu kod przydzielający pamięć oraz wczytujący dane do zmiennej: slowo    printf(slowo); [/code]a
[code=php]    char slowo[]="Ala ma kota";    printf(slowo); ?