Problem z teksturami w grach

Od jakiegoś czasu (około 2-3 mies.) Tekstury w grach przy poruszaniu się kamery pozostawiają ślad na krótki czas. Wygląda to jak problem z wygładzaniem krawędzi, albo samymi teksturami, ciężko dokładnie to wytłumaczyć. Laptop jaki posiadam to Asus ROG Zephyrus G15. Wszystkie sterowniki były aktualizowane na bieżąco, tak samo jak i Windows 10. Przywróciłem poprzednie sterowniki z przed problemu, ale to nic nie pomogło. Testowałem różne opcje w panelu NVIDIA, ale to też nic nie dało. W załączniku przesyłam filmik, mam nadzieję, że on przybliży trochę temat. Podzespoły jakie mam w laptopie to:

Dwa dyski po 512 GB
16 GB RAM’u 3200 MHz
AMD Ryzen™ 7 4800HS
NVIDIA GeForce RTX 2060 Max-Q

Dodatkowo używam z zewnętrznego monitora MSI Optix MAG274R2, ale raczej to nie przez niego jest błąd, bo na ekranie laptopa też pojawia się ten sam problem.

W laptopie jest matryca EWV, więc powinno być smużenie, na monitorze jest IPS też może występować choć znacznie mniejsze.

Czy jest coś co mogę zrobić, aby smużenie nie występowało/było mniejsze? Bardzo to przeszkadza podczas grania. Monitor jest wyposażony w g-sync, który jest włączony.

Ustawić ekrany na najwyższe odświeżanie w Hz chyba tylko

Nie widzę tego nagrania. Chyba źle go załączyłeś.

Albo system moderowania wyciął link jako spam.

W załączniku raczej nie ma sensu dopuszczać „mp4”, bo i nagle zakres 3 MiB będzie za mały na zbyt długie demo.