Problem z teksturami w GTA V

Witam! Grając dzisiaj w GTA V, zauważyłem coś, co mnie niesamowicie wręcz, irytuje. W niewielkiej odległości od mojej postaci, tekstury wyglądają ładnie, są ostre, szczegółowe, takie jakie powinny być, niestety dalej… ehh. Myślę, że te zdjęcia wyjaśnią wszystko. Proszę ładnie o pomoc.

Karta graficzna widocznie nie wyrabia. Jaki masz DirectX ?

11 oczywiście. Nie wydaje mi się także, aby ten Radeon nie radził sobie z GTA. Ściągam teraz z zewnętrznego hostingu 5gb patcha, bo mógł być jakiś problem, gdy ściągałem z Social Cluba. 

Wygląda to mniej/więcej tak, jakby do kilku metrów ode mnie były zastosowane ustawienia graficzne, a dalej wszystko było na najniższych możliwych.

 

EDIT: Niestety, reinstall patch’a zmienił tylko tyle, że teraz podczas wchodzenia do GTA Online gra mi nie crashuje, niestety to co się dzieje z teksturami pozostało.

Radeon :*

Widzę że odkąd w 2004 roku miałem radka nic się nie zmieniło :wink:

Toś mnie teraz stary rozbroił. Dałbyś radę jakoś pomóc? Szlag mnie trafia. Jest kwadrat w okół mojej postaci, w obrębie którego tekstury wyglądają normalnie. Dalej jest jak na załączonym obrazku. Szczerze - byłem strasznie zajarany tym Radkiem jak go kupowałem dwa lata temu, ale tyle ile krwi mi napsuł, to /cenzura/ AMD i nie kupię więcej Radeona. 

Wygląda jakby wyłączone zostało filtrowanie anizotropowe.

■■■■■■■, no zapomniałem, żeby dać screena. Filtrowanie Anizotropowe w grze mam x16.  Ogólnie to jest tak, że w okół mojej postaci są wyznaczone granice sześcianu, w obrębie którego tekstury wyglądają normalnie. Patrząc poza to, widać po prostu tekstury zdecydowanie niżej jakości ( najbardziej irytują cienie update’ujące się podczas jazdy na budynkach oraz wygląd drogi przede mną ) 

Miałem taki sam problem, pomogła zmiana ustawień. miłej gry życzę.

post-277705-0-16774100-1429733251_thumb.