Problem z tel. SEk550i;


(Rebelia001) #1

Witam,

mój problem polega na tym, że podczas próby wybrania jakiegokolwiek nr, pojawia się komunikat: "Wybranego numeru nie ma na liście stałych numerów" Co robić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.


(Cosik Ktosik) #2

Spróbuj go wyłączyć i włączyć ponownie.


(Rebelia001) #3

Próbowałam, nie pomogło.


(Fazik13) #4

A telefon na kartę czy abonament, bo jak na kartę to sprawdź czy masz kasę na koncie.


(Rebelia001) #5

Nie mam. Ale 15 min temu doładowałam kwotą 30 zł. I do teraz nie mam odblokowanego konta. A nie umiem zadzwonić do BiuraObsługi, bo wyskakuje powyższy komunikat.


(Mireczek) #6

Poszukaj w Menu > Ustawienia > Połączenia > Zarządzanie połączeniami - bo chyba włączyłeś jakieś Grupy zamknięte.

Piszę na przykładzie SE K750I więc u Ciebie może być inaczej. :slight_smile:


(Rebelia001) #7

To również nie pomogło. Nie mam włączonych grup zamkniętych. Aktywne są otwarte.


(Tomekvip22) #8

  • wyjecie baterii i karty

albo przywrócenie ustawień fabrycznych


(Rebelia001) #9

Wyjęcie baterii i karty nie pomogło. Ustawienia fabryczne też już wcześniej przywracałam.


(Fazik13) #10

Sprawdź czy z inną kartą Sim pojawia się ten sam problem.


(Dok94torek) #11

Jezeli nie mozesz zadzwonic do oblusgi klienta to idz do salonu lub zainstaluj nowego softa