Problem z tel. SEk550i;

Witam,

mój problem polega na tym, że podczas próby wybrania jakiegokolwiek nr, pojawia się komunikat: “Wybranego numeru nie ma na liście stałych numerów” Co robić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Spróbuj go wyłączyć i włączyć ponownie.

Próbowałam, nie pomogło.

A telefon na kartę czy abonament, bo jak na kartę to sprawdź czy masz kasę na koncie.

Nie mam. Ale 15 min temu doładowałam kwotą 30 zł. I do teraz nie mam odblokowanego konta. A nie umiem zadzwonić do BiuraObsługi, bo wyskakuje powyższy komunikat.

Poszukaj w Menu > Ustawienia > Połączenia > Zarządzanie połączeniami - bo chyba włączyłeś jakieś Grupy zamknięte.

Piszę na przykładzie SE K750I więc u Ciebie może być inaczej. :slight_smile:

To również nie pomogło. Nie mam włączonych grup zamkniętych. Aktywne są otwarte.

  • wyjecie baterii i karty

albo przywrócenie ustawień fabrycznych

Wyjęcie baterii i karty nie pomogło. Ustawienia fabryczne też już wcześniej przywracałam.

Sprawdź czy z inną kartą Sim pojawia się ten sam problem.

Jezeli nie mozesz zadzwonic do oblusgi klienta to idz do salonu lub zainstaluj nowego softa