Od pewnego czasu mam problem z samsungiem galaxy mini 2 mianowicie telefon po wygaszeniu ekranu wyłącza się, tylko wyciągnięcie i włożenie baterii umożliwia ponowne uruchomienie telefonu. Chociaż nawet i to czasami nie pomaga. Telefon był oddany do serwisu, jednakże tam uznali że telefon był po prostu całkowicie rozładowany (co jest niemożliwe gdyż był wcześniej ładowany). Po 3 tygodniach telefon wrócił z serwisu wciąż nienaprawiony. Pomyślałam, że może wymiana baterii na nową rozwiąże mój problem. Jednakże wciąż telefon wciąż nie działa tak jak powinien.
Temat chyba ruszany był na elektrodzie.Jeśli telefon ma gwarancje oddaj go do servisu.Jeśli nic się nie zmieni (nie naprawią go) postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta.To samo z operatorem jeśli telfon jest zakupiony w salonie na umowe.
Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.