Problem z TP i przepustowością 20Mb/s

Witam

mam taką sprawę, mianowicie podpisałem aneks do umowy na neostradę na internet o przepustowości 20mb/s i teraz dowiedziałem się że nie mogę mieć tych 20 mega bo brak możliwości technicznych czy jakoś tak, mimo że na centrali parametry są dobre i nie ma problemu z odległością(733metry) problemem jednak jest zanik sygnału, że z 20mega według technika dociera do mnie tylko 10 i że u mnie da się tylko te 10 i proponują mi aneks do aneksu na te 10 mega ale ja mam wątpliwości odnośnie nili naziemnej na mojej ulicy i dlatego pokaże wam zdjęcie jak wygląda jedna ze skrzynek na początku ulicy i chciał bym się od was dowiedzieć czy według was taki wygląd skrzynki może mieć wpływ na gubienie sygnału? dodam ze jest to warszawa.

b93a9d1115711c0agen.jpg

Niestety nic nie poradzi technik przyjeżdża i tylko sprawdza czy możliwy jest dostępna opcja , żebyś miał te 20 MB to musieli by zmienić insfrakture a to wiąże się z poważnym wydatkami dla TP

Nie znam się aż tak bardzo, ale patrząc na to zdjęcie i stan tej instalacji, to miałbym pewne wątpliwości co do prawidłowego, działania usługi Neostrada 10 Mb/s. Podaj tu może parametry łącza/linii, to może ktoś kto się tu zna na tym lepiej podpowie ci jaka maksymalna prędkość pójdzie u Ciebie.

Ja to samo maiłem, 3 razy prędkość zmieniali, przewody na słupie wymieniali i d***, technik podłączy stary modem pod laptopa sprawdzi tłumienie i tyle moze zrobić. Bierz te 10, rożnicy w otwieraniu stron miedzy 2-20 żadnej nie ma, tylko przy downloadzie jest. A 10 dla zwykłego usera to wystarczająco. Może kiedyś TP zadba o klienta i unowocześni łącza. Narazie co innego reaklamują, co innego w praktyce, taki life żyjemy w POLSCE :stuck_out_tongue_winking_eye:

to są moje parametry ,tak mi się przynajmniej wydaje

DarkPeter tobie przynajmniej kable na słupie wymieniali , a ja nie mogę się doprosić ich żeby przysłali techników do mnie na ulice i sprawdzili kable i tylko sprawdzają na centrali. A odległość do centrali mam 733 metry. A ja chciałbym dokładnie wiedzieć z jakiego powodu nie mogę mieć tej predkości jaką mi oferowali.

I to mnie wkurza , ja rozumiem ze pewnych rzeczy nie przeskoczę no ale żeby tak totalnie klienta olewać to już jest chamstwo.

10mb powinno chodzić

po synchronizacji widać że masz ok 12/13Mb teraz więcej jak 13Mb nie udzwignie linia za słabe parametry a jak trzyma połączenie zrywa często??bo jeśli zrywa przy tej synchronizacji co masz teraz to zmiana na 10Mb może nic nie dać margines na down trochę sie zwiększy po zmianie ale na up zostanie taki sam.przeważnie za niski margines na uploadzie jest przyczyną problemów ze zrywaniem internetu jeśli nie masz takich to 10Mb będzie chodzic tak jak i te 13Mb.proponowali ci 20Mb ze względu na małą odległość od centrali zamiast kierować się parametrami linii

od tej umowy nie zauważyłem aby mi połączenie się zrywało czyli od 1 kwietnia. Musze przyznać ze od poprzedniej umowy były tylko pojedyncze przypadki zerwania się połączenia.

Czyli więcej jak 13mb nie pójdzie no chyba że wymienią całą linie u mnie na ulicy co jednak jest nie realne :slight_smile:

dzieki za odpowiedz.

możesz podzwonić do nich to może wyślą technika chociaż częściowo poprawią linie styki wyczyszczą na słupach wymienia kawałek kabla powiedz że masz blisko do centrali a linia jest opłakana

Zgłoś przez stronę WWW TP, awarię , to przyślą techników :slight_smile:

Zadzwoniłem i jak na razie przyjęli zgłoszenie o naprawie na linii teraz tylko czekać czy wo gule coś zrobią.