Problem z tuszami do HP DeskJet 2630 All-in-one

Witam,
jest to mój pierwszy temat, więc jeśli napisałem go w złym miejscu proszę o poprawkę :sweat_smile:

Mam problem z wymianą tuszy w mojej drukarce. Kiedy skończyły mi się tusze dodane w pudełku drukarki chciałem je wymienić na nowe. Drukarka niestety po zamontowaniu nowych nie mogła ich rozpoznać, lub rozpoznawała je jako nieoryginalne. Po kilku dniach postanowiłem że kupię tusze które wyglądają jak oryginalne od HP. Wkładając je dzisiaj zobaczyłem komunikat o nazwie: Zainstalowano pojemnik z tuszem starszej generacji, kiedy te tusze są właśnie przeznaczone do mojego modelu (patrzyłem na opakowaniu). Czy mogę prosić o pomoc w związku z tym problemem?

Jeśli chcecie o coś innego dopytać, dopiszę potrzebne dla was informację.

A oto zdjęcie błędu:

Może kupiłeś fałszywkę oznaczoną jako oryginał. Ja takiego problemu nie miałem (DeskJet 4530)

A nie można wyłączyć tego powiadomienia i drukować?
Jak drukuje, to… niech krzyczy. :wink:

Zweryfikuj sobie tusze, czy są oryginalne:
https://www8.hp.com/pl/pl/cartridge/anti-counterfeit.html

Jeżeli nie to masz odpowiedź.
HP należy do firm, które robią różne “wałki” aby utrudnić w korzystaniu z zamienników tuszy. :wink:

Strona która znajduje się w linku nie ładuje mi się przez dobre 2 minuty. A co do wałków, dzięki za pomoc. Nie chcę jeszcze kończyć tego tematu ponieważ może będę potrzebował jeszcze pomoc.

No ok, ale jak chcesz ja uzyskać jak nie napisałeś najważniejszej rzeczy: czy te tusze drukują.
Bo jak nie to masz problem, a jak tak, to przyjąć to dziwactwo HP. i drukować lub wydawać na oryginalne. :wink: