Mam problem z oglądaniem na http://www.tvnplayer.pl, problem tkwi w tym, że mogę obejrzeć tylko zwiastun, a pełnego odcinka już nie, gdyż jest czarne tło i cisza.
Nadal nie działa, pomimo zainstalowania kodeków. Słyszę przez chwilę głos, za chwilę cisza i okienko ciemne jak było. Co do łącza to mam 2 mb.Co do innych przeglądarek to spróbuję zainstalować internet explorer jak wrócę z uczelni.
Tylko przy instalacji pamiętaj, żeby było zaznaczone “Wtyczka Mozilla” i “Wtyczka ActiveX”
Przeczyść dane tymczasowe w przeglądarkach. Możesz zrobić to poprzez opcje w przeglądarce. W Firefoksie robi się to na przykład poprzez Firefox - Historia - Wyczyść historię przeglądania.
Miałem podobny problem, panowie z supportu TVNPlayer pomogli.
Odinstalowanie Silverlight, jeżeli posiadamy zainstalowaną najnowszą wersję
Zwrócę uwagę, że w Windows 7, w:
Panel sterowania\Programy\Programy i funkcje i z lewej strony Wyświetl zainstalowane aktualizacje
nie ma możliwości odinstalowania Silverlighta. W dodatkach do przeglądarek nie ma możliwości deinstalacji Silverlighta. Trzeba wejść tutaj http://support.microsoft.com/kb/2608523 i stamtąd można pobrać automat, który usunie Silverlighta.
odinstalować aktualną wersję wtyczki MS Silverlight z listy programów w Panelu Sterowania. Po ponownym uruchomieniu komputera proszę zainstalować starszą wersję 5.0 dostępną na stornie
Po instalacji proszę wejść do ustawień MS Silverlight (Start->Programy->Microsoft Silverlight). Proszę wejść w zakładkę “Aktualizacje” i zaznaczyć opcje “Wyszukaj aktualizacje , ale pozwól mi wybrać czy mają być pobierane i instalowane”.
DeNim299 , to co kopiujesz to treść wiadomości jaką można otrzymać od TVNPLAYER Reklamacje po wysłaniu zapytania o problem. Rozwiązanie z odinstalowanej najnowszej wersji Silverlight i instalacji starszej podałem w poprzedniej wiadomości w tym temacie. Pozdrawiam.
oczywiscie bo dla niektorych ciezko jest napisac do suportu dlatego ich wyreczylem a pisanie bredni typu zmien przegladarke itp itd jest smiechu warte niech ci ludzie sie zastanowia zanim kogos wprowadza w blad , trzeba zawsze szukac rozwiazania w najprostszy sposob a nie utrudniac sobie zycie
– Dodane 07.09.2012 (Pt) 4:14 –
zreszta skoro juz to ty dales rozwiazanie do windowsa 7 64 bit ogar nie ma co
U mnie (windows 7)pomogla porada z Biura Obslugi Klienta TVN:
"Proponujemy rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu.
Proszę wykonać następujące czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej.
Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj
Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1."
Reakcja BOKu byla bardzo szybka wiec jelsi nie pomoze to najlepiej napisac do nich zamiast szukac pomocy w internecie.