Problem z twardym dyskiem

Witam,
Jakoś trzy dni temu w trakcie robienia prezentacji wywaliło mi Bluescreena (niestety nie zapisałem go).
Podczas uruchamiania się systemu było skanowanie CHKDSK. Pojawiały się takie treści jak:
“Segment rekordów pliku 212844 jest nie do odczytania” etc.
Odpaliłem program HD Tune Pro no i wyszły takie wyniki


Zastanawiam się czy da się dysk jeszcze uratować?

Pozdrawiam,
Sharq

Konfiguracja:
Laptop Dell Inspiron 5558
WINDOWS 7 Professional 64BIt
CPU i5-5005u
Nividia GeForce 920m
Dysk: ST1000LM024 HN-M101MBB
4GB RAM DDR3

Kopiuj dane dokąd jeszcze możesz. Dysk na systemowy już się nie nadaje. Po wykonaniu kopii i zerowaniu dysku, oraz wykonaniu skanu powierzchni, można będzie go używać na mało istotne dane, jako przenośny (zakup kieszeni USB).
Na system zaplanuj zakup nowego (SSD?)

1 polubienie

Dzięki za pomoc :slight_smile:

Crystal Disk Info stosuj do sprawdzania SMART!