Problem z Ulubionymi

:beksa: HILFEEE !!

już kiedyś miałam problem z Ulubionymi i otrzymałam pomoc, za co dziękuję. Teraz mam inny problem, też z Ulubionymi. Chodzi o to, że wczoraj ściągnęłam sobie Odkurzacz, TuneUp Utilities 2007 i przeczyściłam wszystko wg wskazań. Dziś w Ulubionych zamiast otwierać się zaznaczony link strony, otwiera mi się za każdym razem okienko z drukarką.

Mam XP Home i OE.

:bukiet: Proszę o pomoc.

A w TuneUp nie możesz użyć Centrum bezpieczeństwa czy jakoś tak.

cd tego co wyżej

zaobserwowałam, że jak otworzyło się okno z drukarką, to za którymś razem ze złości dałam Drukuj i … drukarka sama się włączyła i zaczęła drukować to, co było aktualnie na danej stronie.

A może to wirus?

Mam Norton Internet Security 2007, skanowałam, uaktualniłam i nadal zamiast strony, wyskakuje okienko z drukarką.

A może to zupełnie co innego. Ale co?

Żeby otworzyć link z dobrymiprogramami, musiałam wejś przez OE.

Proszę o pomoc, nie znam się bardzo na komputerze i nie wiem, co zrobić.

Zaimportuj do rejestru zawartość ramki kod:

Windows Registry Editor Version 5.00


[HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut]

"EditFlags"=dword:00000002

@="Skrót internetowy"

"IsShortcut"=""

"NeverShowExt"=""

"FriendlyTypeName"="@ieframe.dll,-10046"

"FullDetails"="prop:System.Link.TargetUrl;System.Rating;System.Link.Description;System.Link.Comment"

"InfoTip"="prop:System.Link.TargetUrl;System.Rating;System.Link.Description;System.Link.Comment"

"PreviewDetails"="prop:System.Link.TargetUrl;System.Rating;System.History.VisitCount;System.History.DateChanged;System.Link.DateVisited;System.Link.Description;System.Link.Comment"


[HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut\CLSID]

@="{FBF23B40-E3F0-101B-8488-00AA003E56F8}"


[HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut\DefaultIcon]

@=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,74,00,25,\

  00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,75,00,72,00,\

  6c,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,30,00,00,00