system
(system)
7 Grudzień 2008 16:36
#1
Witam
Problem mój wyglada następujaco:
Komputer : Athlon 2500 xp+ , RAM 1GB Karta Graficzna geforce9600 256mb ( nie pamiętam dokładnie)
Jakiś czas temu pojawił się problem z komputerem , przestały uruchamiać mi się gry! na początku go zbagatelizowałem mysląc że to wina komponentów - ze komputer za słaby, ale kiedy problem pojawił się przy Call of Duty 1 , albo Gta San Andreas zacząłem sie martwić o swój system…
Problem polega na tym że po intalacji gry zarówno oryginalnej jak i “kopiowanej” gra uruchamia sie po czym w momencie gdy powinno pojawić się Menu gra minimalizuje się i wyskakuje mi błąd aplikacji np nfs.exe czy CoD.exe…
Nie pomogla reinstalacja systemu operacyjnego, nie pomogła instalacja directa , nie działają żadne gry:-/
Prosiłbym o pomoc bo to naprawde dziwne, moze na rejestrze są aż takie błędy…
Domyślam się że musze przeskanować system i wkleić Wam logi żebyście mogli rozpoznac problem , mam Hijacka tylko czy wystarczy to zwykłe standardowe skanowanie czy muszę głębiej z nim grzebać? z góry dzięki , licze na pomoc…
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 17:36:08, on 2008-12-07 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe C:\Program Files\Winamp\winampa.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe C:\Program Files\Winamp\winamp.exe C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Opera\opera.exe C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yahoo.com R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.yahoo.com R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yahoo.com R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.yahoo.com/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM…\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe O4 - HKLM…\Run: [HP Software Update] “C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe” O4 - HKLM…\Run: [HP Component Manager] “C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe” O4 - HKLM…\Run: [DeviceDiscovery] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe O4 - HKLM…\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM…\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKUS\S-1-5-19…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-19…\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y “%SystemRoot%\System32\syssetub.dll” “%SystemRoot%\System32\syssetup.dll” (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y “%SystemRoot%\System32\syssetub.dll” “%SystemRoot%\System32\syssetup.dll” (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y “%SystemRoot%\System32\syssetub.dll” “%SystemRoot%\System32\syssetup.dll” (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’) O4 - HKUS.DEFAULT…\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y “%SystemRoot%\System32\syssetub.dll” “%SystemRoot%\System32\syssetup.dll” (User ‘Default user’) O4 - Global Startup: Action Manager 32.lnk = C:\Program Files\ScannerU\AM32.exe O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe – End of file - 4237 bytes
no chyba że to wystarczy…
Pozdrawiam serdecznie:-)
z4nzi
(Mariuszs)
7 Grudzień 2008 16:40
#2
Do usunięcia:
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA LOKALNA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'Default user')
system
(system)
7 Grudzień 2008 16:43
#3
i to wystarczy? ja sie nie znam na tym hijacku, długo Ci zajmie zrobic taki pliczek żebym sobie wkeił tekst w notatnik i zapisał jako wpis do rejestru?:>
z4nzi
(Mariuszs)
7 Grudzień 2008 16:45
#4
Czy to pomoże nie wiem, ale te wpisy są podejrzane. Wchodzisz w Hijacka, robisz skan systemu, potem zaznaczasz te które wyżej wypisałem i naciskasz ‘Fix checked’.
system
(system)
7 Grudzień 2008 16:46
#5
eee no to łatwo , dzięki, zaraz napisze jakie rezultaty
edit: nie pomogło, jak wyskkaiwał błąd tak wyskakuje
z4nzi
(Mariuszs)
7 Grudzień 2008 16:52
#6
Kiedy wyskakuje błąd wyślij raport o błędach do Microsoft. Raport powinien określić źródło problemu.
system
(system)
7 Grudzień 2008 16:58
#7
nie moge im wysłać raportu… , może ktoś inny będzie miec propozycje jakąś
z4nzi
(Mariuszs)
7 Grudzień 2008 17:04
#8
Dlaczego? Jeśli wyskakuje błąd masz propozycję wysłania dziennika błędu.
system
(system)
7 Grudzień 2008 18:32
#9
ma ktoś jakieś inne pomysły?:>