Problem z Uruchamianiem gier - komputerem

Witam

Problem mój wyglada następujaco:

Komputer : Athlon 2500 xp+ , RAM 1GB Karta Graficzna geforce9600 256mb ( nie pamiętam dokładnie)

Jakiś czas temu pojawił się problem z komputerem , przestały uruchamiać mi się gry! na początku go zbagatelizowałem mysląc że to wina komponentów - ze komputer za słaby, ale kiedy problem pojawił się przy Call of Duty 1 , albo Gta San Andreas zacząłem sie martwić o swój system…

Problem polega na tym że po intalacji gry zarówno oryginalnej jak i “kopiowanej” gra uruchamia sie po czym w momencie gdy powinno pojawić się Menu gra minimalizuje się i wyskakuje mi błąd aplikacji np nfs.exe czy CoD.exe…

Nie pomogla reinstalacja systemu operacyjnego, nie pomogła instalacja directa , nie działają żadne gry:-/ :expressionless:

Prosiłbym o pomoc bo to naprawde dziwne, moze na rejestrze są aż takie błędy…

Domyślam się że musze przeskanować system i wkleić Wam logi żebyście mogli rozpoznac problem , mam Hijacka tylko czy wystarczy to zwykłe standardowe skanowanie czy muszę głębiej z nim grzebać? z góry dzięki , licze na pomoc…

no chyba że to wystarczy…

Pozdrawiam serdecznie:-)

Do usunięcia:

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA LOKALNA')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'USŁUGA SIECIOWA')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nlsf] cmd.exe /C move /Y "%SystemRoot%\System32\syssetub.dll" "%SystemRoot%\System32\syssetup.dll" (User 'Default user')

i to wystarczy? ja sie nie znam na tym hijacku, długo Ci zajmie zrobic taki pliczek żebym sobie wkeił tekst w notatnik i zapisał jako wpis do rejestru?:>

Czy to pomoże nie wiem, ale te wpisy są podejrzane. Wchodzisz w Hijacka, robisz skan systemu, potem zaznaczasz te które wyżej wypisałem i naciskasz ‘Fix checked’.

eee no to łatwo , dzięki, zaraz napisze jakie rezultaty :slight_smile:

edit: nie pomogło, jak wyskkaiwał błąd tak wyskakuje :frowning:

Kiedy wyskakuje błąd wyślij raport o błędach do Microsoft. Raport powinien określić źródło problemu.

nie moge im wysłać raportu… , może ktoś inny będzie miec propozycje jakąś

Dlaczego? Jeśli wyskakuje błąd masz propozycję wysłania dziennika błędu.

ma ktoś jakieś inne pomysły?:>