Problem z uruchomieniem komputera - POMOCY

Więc ostatnio kupiłem sobie nowego PC’ta, dysk twardy przełożyłem ze starego. Teraz gdy probuje uruchomić komputer wyskakuje czary obraz z takim jakby kursorem w górnym lewym rogu, następnie on znika a potem zostaje tylko czarne obraz i tak do nieskończoności. Proszę o pomoc gdyż w sprawie elektroniki komputerowej jestem kompletnie zielony.

POMÓŻCIE!

A czy po przełożeniu dysku ze starego kompa do nowego przeinstalowałeś system?

Chodzi o to że starego PC to ja już nie używałem z 3 miesiące, nie znam sie na tym szczerze i tak jak dysk był w starym to podłączyłem go do nowego. Znalazłem również jakiś stary dysk 80 GB ale za to gdy podłączam ten, to wyskakuje tylko jakiś komunikat “Rebot and select…cos tam” rónież na czarnym tle

Ale czy instalowałeś od nowa system? Jeśli nie to musisz to zrobić …

Starałem sie zainstalować lecz gdy prubóję go wystartować z płyty to sie kompletnie nie da. U mnie to klawisz f11 lecz gdy staram sie wystartować kompa z płyty nie wyświetla mi się to okienko lecz ten czarny ekran z kursorem

W biosie ustaw bootowanie z płyty.

jesczze jak byś onjaśnił tak jak dla “idioty” krok po kroczku to był bym szczesliwy :wink:

Dodam również że cos tam grzebałem w biosie raz udalo mi sie puścić z płyty, lecz zamiast komunikatu “cos tam zeby kliknac dowolny klawisz do rozruchu dysku:” pojawia sie nadal to okno z tym pochylonym kursorem ;/

Jaka płyta?

edit: szukaj w biosie czegoś w stylu “boot device priority” http://www.google.pl/images?hl=pl&q=bio … 80&bih=841

jeśli chodzi ci o płytę główną to jest to :

ASROCK G31M

Po screenach do których dałem linka powyżej powinieneś się zorientować co i jak. W każdym razie pierwszy urządzeniem bootującym musi być napęd cd/dvd.

Chciałem jako pierwszy bot ustawic cd/dvd lecz do wyboru tego nie ma. mam (chyba) dysk twardy (wd200 cos tam…) mam jesczze do wybory Realtek cos tam, i disabled…