Problem z uruchomieniem telefonu VoIP po restarcie LiveBoxa

Kiedy czasami muszę zrestartować LiveBoxa nie zapala się dioda telefonu i nie chce on działać.

Nie wiem co robię źle.

Może przed restartem trzeba odłączyć telefon od LiveBoxa a może co innego zrobić?

Macie jakieś sugestie?

Grzebie w ustawieniach LiveBoxa, testuje telefon (dzwoni) a potem dalej nic.

Po wielu trudach w końcu zawsze jakoś uruchamiam i aktywuje telefon VoIP ale zawsze są problemy i jego aktywacja to czysty przypadek a nie racjonalne działania.

Inna sprawa, że telefon jest dość wiekowy i może to są przyczyny z problemem jego aktywacji?

Może trzeba kupić jakiś specjalny telefon dedykowany telefonii VoIP?

Chyba dziś lub w poniedziałek kupię dedykowany VoIP telefon np. Sagem D67W Livephone i zobaczymy czy skończą się kłopoty?

Ten podłączany jest do LiveBoxa do gniazda USB i może to coś pomoże.