Problem z uruchomieniem windows8 - panel startowy?

W środę zakupiłam laptopa sony vaio, parametry to RAM 4gb i dysk twardy 640gb ( nie wiem czy to się przyda, jestem zielona jeśli chodzi o komputery).

Oczywiście dziś windows 8 chciał zainstalować aktualizacje, wiec wyswietlil mi sie pasek na cały ekran, że komputer się uruchomi ponownie po 15 minutach i wtedy nastąpią aktualizację, ponieważ mam teraz otwarte programy (google chrome), ja jednak nacisnęłam opcję, że mimo iż otwarte są ta programy to chcę zresetować komputer natychmiast , no i coś tam się jeszcze wyświetliło, czy na pewno, nacisnęłam, że tak aktualizację się zainstalowały i potem jak komputer się uruchomił to jak wpisałam hasło to się logowało tzn szły te kropeczki, tak jakby znak buforowania po czym się zatrzymały i nic, zero … więc zresetowałam kompa, raz, drugi znów to samo, w końcu za, którymś razem gdy wpisałam hasło pojawił się panel startowy, tzn kafelki ze skydrive,kontakty, zdjęcia etc. i na początku kursora nie było, potem się pojawił, ale był “ślepy” zacinał się, latał jak szalony i jak np nacisnęłam na jeden z kafelek to nie pojawiła się łapka, tylko nadal był kursor i zero reakcji komputera, nacisnęłam więc na co innego, na inny kafelek, nadal nic … nacisnęłąm przycisk start na klawiaturze i też nic, nie pojawił mi się pulpit, żadnej reakcji. Wyszłam na spacer, wracam z nadzieją na poprawę i … najdalej jak zachodzi to tylko wyświetlenie się strony startowej czyli tych kafelek … a resetowałam komputer parę razy, pomocy ! ;( czy mam udać się do media markt, gdzie kupiłam laptopa czy do salonu sony ? POMOCY :C

kaarmelx33 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.