Problem z usługą Swojaki w sieci Simplus :(


(Filipsko) #1

Witam. Mam problem z usługą swojaki. Niestety sieć simplus nie ma żadnego forum ( :? ) więc zwracam się o pomoc tutaj.

Od dłuższego czasu posiadam zestaw simplus i mam dość drażniący problem.

Na początek podam informacje które być może pomogą w jego rozwiązaniu:

Moja aktualna taryfa to TEAM7, posiadam jeden numer w usłudze swojaki, do którego powinienem mieć sms'y po 1 groszu.

Mam telefon - nokię 6820, wpisałem już kod umożliwiający normalne korzystanie z telefonu, tak aby sieć simplus mogła go bez problemu obsłużyć a żeby rozmowy nie były zrywane po trzech sekundach.

Mój problem dotyczy usługi swojaki - otóż po dodaniu numeru pewnej osoby (sieć plus) nie zwraca mi się suma za sms'y. Dawno przekroczyłem próg 2 złotych 50 groszy, byc może to nawet kwota 20 złotych. Minął ponad miesiąc. Mimo wszystko suma za smsy się nie zwraca.

Wielokrotnie sprawdzałem czy dana osoba na pewno znajduje się na liście numerów Swojaki.

Z góry dziękuję za pomoc :frowning:


(Suporttechniczny) #2

ja też mam Plusa ale mix i też tak było że mam 30 min z mix-a za darmo ale jakos zawsze gdy rozmawiałem z kims kasa zaraz wracała

zadzwon do biura obsługi i sprubój cosik załatwić


(Zbych ) #3

Też mam telefon w plusie (simplus) i od pewnego czasu operator zaczyna stosować się do pewnego punktu regulaminu czyli niektóre usługi mogą być dostępne dopiero po przesłaniu do operatora formularza rejestracyjnego (zgłoszeniowego) który to zazwyczaj jest w zestawie z kartą simplus, ostatnio to nawet reklamacjii nie chcieli mi uznać bo nie byłem w ich bazie danych , musiałem szybko formularz przesyłać.


(Filipsko) #4

Teraz nawet biuro obsługi jest płatne :expressionless:

A można gdzieś znależć informcję które usługi sa dostępne po przesłaniu fomularza? Ta raczej nie...

BTW, te formularze to upodabnianie karty do abonamentu..


(Driver122) #5

w simplusie zawsze było płatne 95gr. bez względu na czas trwania połączenia..


(Filipsko) #6

Dzwonienie na numer 2601 było płatne!?

Wiecie co? wysłałem im maila:

Wicie jaką otrzymałem odpowiedź!?

ŚMIECHU WARTE! Czy oni są jacyś upośledzeni czy co!? :evil:


(Driver122) #7

W simplusie zawsze...


(Kpc21) #8

Automatyczne biuro obsługi pod 2601 jest darmowe, płaci się tylko za połączenie z konsultantem (albo konsultantką).


(Filipsko) #9

Kazali mi do konsultanta zadzwonić. Przez maila mi nie pomogą :lol:


(system) #10

wprowadz kod*101*11*99# i przycisk zadzwon od tej pory bedziesz mial rozliczenia na bierząco sprawdzanie stanu konta to *100# i zadzwon

Uwaga-Wpisując ten pierwszy kod nie bedziesz mógł powrócic do poprzedniej wersji sprawdzania stanu konta

pozdrawaim


(Filipsko) #11

eeee... to nie w tym leży mój problem :roll: Kod owszem, wprowadziłem już dawno temu

to własnie ten kod...

:roll:


(Driver122) #12

Nie pisz głupot. BOA jest całkowicie darmowe jeśli masz abonament, jeśli masz tel. na kartę to koszt wynosi 95gr. bez względu czy jest to połączenie z konsultantem czy nie....