Problem z usługą Windows Live SkyDrive


(bez nazwy) #1

Zarejestrowałem się i zalogowałem do tej usługi.

Wyświetliła mi się strona z katalogami i paskiem zajętości na serwerze. Do tego czasu było OK.

Potem wylogowałem się.

Kiedy następnym razem dostałem się do konta te wszystkie katalogi znikły i nie mogę się połapać teraz (w mapie mojego własnego konta) o co w tym wszystkim chodzi.

Mam swoje lata i może nie łapię pewnych rzeczy. :stuck_out_tongue:

Może mi ktoś wytłumaczy dlaczego nie widzę tych katalogów, tylko jeden do fotografii i brak paska zajętości mojego konta.


(Ostatni Mohikanin) #2

Jeżeli dobrze myślę, mamy taki sam problem - po zalogowaniu na konto Windows Live nie ma łącza do usługi Sky Drive. Gdzieś w plikach pomocy przeczytałem, że "Usługi Windows Live, które subskrybujesz, są wymienione na stronie Profile usługi Windows Live Account. Lista usług jest ograniczona i nie zawsze będzie zawierać wszystkie usługi, które subskrybujesz.

Usługi, których nie ma liście, to między innymi:

Aplikacje klienckie, takie jak Windows Live Messenger

Usługi w wersji beta

Uwaga

Niektóre usługi mogą nie być wyświetlane, jeśli dane są aktualnie niedostępne."

Sky Drive to przecież już nie beta! Aby się tam dostać po prostu w Google wpisuję skydrive.live.com i stamtąd loguję sie do konta. Co dziwne, nie pamiętam jak, ale usługa Sky Drive wyświetliła się jako dostępna, kiedy gdzieś tam kliknąłem i język zmienił sie na angielski. :o