Problem z usunięciem partycji C przy instalacji xp

Witam ! :smiley:

Mam problem i potrzebuje pomocy ! :frowning:

Proszę abyście pisali jak najprościej się da, ponieważ jestem kompletnie zielona w tych sprawach … :frowning:

…aa więc mój problem polega na tym, że na komputerze miałam jakiegoś Windowsa …nie pamiętam dokładnie nazwy ale było tam coś na literę ‘r’…

…ii chciałam zmienić na xp , gdy wkładałam płytkę instalacyjna wyświetlało mi się że ’ na komputerze jest nowsza wersja Windowsa i aby zainstalować starsza z płyty trzeba uruchomić płytę z rozruchu i postępować według instalacji aby usunąć tamto oprogramowanie…więc zaczęłam postępować według instalacji i gdy doszło do pytania czy chce usunąć partycję i dokonać ’ świeżej’ instalacji na niej jeśli tak trzeba wcisnąć ’ d ’ i nacisnęłam i miało oczyścić ta partycje to wyskoczyło coś takiego ’ instalator nie może wykonać tego polecenia ponieważ na tej partycji są składniki potrzebne do zakończenia instalacji i nie oczyściłam tego dysku a właśnie o to mi chodziło od początku…i miałam do wyboru albo wybrać inna partycje albo kontynuować dalsza instalacje i ja kontynuowałam i gdy doszło do końca przy uruchamianiu komputera pojawił się ekran wyboru systemu …gdy wybrałam ten system poczatkowy pojawił się czarny ekran i pisało coś takiego ze dysk skompresowany naciśnij alt+ctrl+del aby zresetować i naciskałam i nic …musiałam wyłączyć kompa a gdy wybrałam xp to włączał się normalnie ale dysk nadal był zaśmiecony,…na jakimś poście przeczytałam ze wystarczy aby w pliku boot usunąć linijkę z tym systemem którego nie chce i tak zrobiłam i teraz uruchamia mi się xp…