Problem z Vistą i Nortonem 2009

Mam dwa komputery z Vistą Business które są w sieci domenowej. Na obu komputerach jest zainstalowany Norton AntiVirus 2009. Niestety po niedawnej aktualizacji Nortona do wersji 16.5 komputer w ogóle nie che się włączyć tzn. przez jakieś 30 minut widzę napis “Czekaj” później jak już wpisze hasło to i tak nie mogę się zalogować do systemu. Problem znika po odinstalowaniu Nortona w trybie awaryjnym. Po ponownej instalacji komputer chodzi dopóki Norton się nie zaktualizuje do wersji 16.5. Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu albo spotkał się z czymś podobnym?

Pobierz:

Norton Removal Tool 2009.0.5.26

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22 … 009.0.5.26

Norton AntiVirus 2009 16.5.0.135 PL

http://www.maxprograms.pl/pobieranie,251.html

Oczyść system Removal Toolem (i innymi programami) i dopiero zainstaluj Nortona.