Problem Z Vist'ą - Sprawdzenie OTL i Extras

Witam czy mogę prosić o sprawdzenie loga link:

http://www.wklej.org/hash/3d65a340775/

extras.

http://www.wklej.org/id/999687/

Odinstaluj BrowserProtect, Delta toolbar, Delta Chrome Toolbar.

Wirus Jeefo który infekuje wszystkie pliki wykonywalne.

Pobierz Dr.Web CureIt i przeskanuj wszystkie dyski: Klik

Pobierz Kaspersky Virus Removal Tool 2011

W zakładce Scan scope zaznacz wszystkie dyski:

Jak zmienić obszar automatycznego skanowania w Kaspersky Virus Removal Tool 2011?

Pokaż nowy log gdy skanery nie będą wykrywały żadnych zainfekowanych plików.

dyzio1885 ,

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie, w poście dokładnie opisać problem. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

witam, to jakas masakra ten wirus od popołudnia skanuje i co chwile nowe infekcje… tylko ze troche zawsze mniej:P:D

Dodane 03.04.2013 (Śr) 15:14

Witam , prosze o sprawdzenie jeszcze raz loga

http://www.wklej.org/hash/dc882d95e44/

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

witaj wykonałem , przez przypadek zamknąłem to okno, jest możliwość otwarcia jeszcze raz? hm… chciałem dodać że przez przypadek otwarłem to nowy wątek gdyż po tych operacjach zaczął wieszać mi sie Firefox a dokładnie jego plugin Adobe Flash Player…

To gdzie napisać o problemie mistrzu wiedzy informatycznej.?:slight_smile:

Najpierw musisz się nauczyć czytać, bo wyraźnie napisałem żebyś pokazał nowy log.

Skoro jakiś plik został uszkodzony to należy ten program reinstalować.

Skutecznym sposobem na wirusy infekujące pliki wykonywalne jak formatowanie i reinstalacja systemu.