Problem z Wi-Fi 5 Ghz w WIndows 10

Witam, Szanownych forumowiczów. Mam dość mocno irytujący problem, występujący na laptopie z Windows 10. System co pewien czas resetuję na krótką chwilę połączenie sieciowe (Wi-Fi) przed totalnym rozłączeniem mnie z Routerem mam częste tak jakby się coś dławiło przycina muzykę czy kopiowanie plików po sieci sprawdzałem w logach systemowych powtarzają się następujące wpisy:

1 - BROWSER 8033 Sterownik przeglądarki wymusił wybór w sieci \Device\NetBT_Tcpip_{B9668CD5-183B-415E-8152-08132C31D096}, ponieważ przeglądarka główna została zatrzymana.
2 - Bardziej oczywisty 1014 DNS Client Events Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy plex.tv po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.

Sprawdziłem w tym czasie np. komórkę i łączy się bezproblemowo. Inne urządzenia raczej też w tym czasie nie mają problemów z połączeniem.

Co do sprzętu to wygląda to następująco:

  • Laptop Lenovo Z580 + SSD i HDD + ASUS-USB-AC56 (usb3.0)
  • Router Asus RT-AC87U
  • Nas Synology DS116 

Wydaje mi się pierwszy raz zauważyłem problem po ok 24h od podłączenia wyżej wymienionego NASA. W komputerze mam podmapowane z niego dyski głównie do Muzyki w Windows Media Player i innych mediów. Na samym nasie jest ustawione udostępnienie udziałów oraz serwer PLEX z funkcją DLNA.
Na routerze niema nic oprócz DHCP i oczywiście udostępniania internetu.

Z góry dziękuję za porady oraz pomoc.

 

PS. Połączenie w laptopie mam 867,0 Mb/s, oczywiście jak będzie trzeba dać więcej informacji to niema problemu.

W ramach aktualizacji problemu zauważyłem że na innych komputerach też jest ten problem. Po odłączeniu NASa problem nie znika na kartach w laptopie lan i wifi problem występuję. Może jednak ktoś spotkał się z tym problemem. 

 

PS. Nie wiem czy ma to związek z tym problemem ale w logach pojawia się jeszcze często taki: distributedcom 10016 lub 10010

Hej, moja odpowiedź nic nie pomoże, ale mam dokładnie taki sam problem z moim laptopem. Mam HP z Windows 10 i robi dokładnie to samo z połączeniem internetowym. Czy może być to usterka sprzętu czy systemu?

Podejrzewam że to nie sprawa sprzętu bo mam w pracy Della i mam to samo kilka razy na dzień. W domu mam składaka to samo oraz Lenovo wszystkie kompy z W10 i to samo bez znaczenia czy kabel czy wifi.