Problem z win professional


(Mkoziolek) #1

Postawiłem sobie profesjonala na czyściutkim dysku i mam problemy z jego stabilnością. Co jakiś czas dostaję komunukat o tym, że svchost exe wykonał nieprawidłową operację i zostaje wyłączony, uruchom ponownie program. Nie wiem do czego służy ta aplikacja w każdym razie po tym komunikacie np nie działa częśc linków na stronach internetowych. Wczesniej ten system z tej instalki pracował bez zarzutu teraz zmieniłem dysk i problemy się zaczęły.Przeformatowałem dysk, postawiłem nowe partycje i system ale problem nie znika. Proszę o poradę.

Marco

ps. w czasie tej zabawy system przez pomyłke stanął mi na dysku D usunąłem go i postawiłem normalnie ale teraz przy ładowaniu komp wyrzuca mi komunikat o wyborze systemu w którym ma pracować tak jakby były dwa. Jest to denerwujące bo system jest jeden, poradźcie jak pozbyc się tego zapytania. Dzięki z góry.

M


(system) #2

Co do wyboru systemu to na dysku c masz plik boot.ini i nim musisz usunąć linijkę z textem o drugim systemie, a co do svchost to myślę że jest on od dzwięku.


(Mkoziolek) #3

Pliku boot.ini nie moge zlokalizować, komp nie pokazuje go w wyszukiwarce. Zaczęły mi się też dziać inne "cuda" np gdy próbuje odtworzyc klip wideo wywala mi się windows media player a razem z nim explorer i musze restartować kompa. Co może być przyczyną tych problemów?

Marco


(system) #4

Jak masz płyte główną z czipsetem VIA to musisz jeszcze zainstalować VIA4in1,a co do systemów to wpisz w ścieżce c:\boot.ini :slight_smile:


(Asterisk) #5

http://66.102.9.104/search?q=cache:KP86 ... &inlang=pl

W XP Pro plik Svchost.exe jest w C:\Windows\System32


(Mkoziolek) #6

Dzięki panowie!

  • Killer płyta jest ATA, a co do wpisu w boot ini to podziałało! Dzięki

  • Asteriks teraz już wiem co to jest ale ponieważ jestem magistrem nauk humanistycznych to chyba nie wszystko zrozumiałem :lol: :lol:

Macie jakieś pomysły jak to ponaprawiać i dlaczego się psuje?

Marco


(system) #7

Nie rozumiem czemu tak dużo osób przekręca Twój nick :stuck_out_tongue:

Oj ludzie, więcej uwagi zwracajcie, hehe :smiley:

Pozdrawiam


(Asterisk) #8

Dla wyjaśnienia - Asteriks to spolszczona nazwa bohatera znanej kreskówki i nie tylko ...

Asterisk - to po angielsku - symbol *, znaku wieloznaćżnego


(Mkoziolek) #9

Hmmm, czyli chyba mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem :oops:

Ale jak twierdzą angielscy naukowcy czytając zwracamy uwagę tylko na pierwsze i ostatnie znaki a reszte mózg kojarzy sobie automatycznie z najbardziej podobnym słowem (miałem gdzieś fajny tekst będacy tego dowodem ale mi się zgubił)

Stąd też pierwsze skojarzenie jakie przychodzi nam do głowy automatycznie to Asteriks i dla tego drogi Alienie ludzie robią bezwiednie błąd w nicku Asteriska, ja za swój szczerze przepraszam :slight_smile:

ps. jakieś pomysły na rozwiązanie moich kłopotów?