Problem z Windows Defender (wirus YAC)

Witam wszystkich. 

Mam bardzo poważny problem. Nie wiem czy dotyczy on tylko Widnows Defender-a, ale wydaje mi się, że być może to jest główną przyczyną. Jednak najlepiej będzie jak zacznę od początku.

Kilka godzin temu pobrałem program YAC, dokładnie z tej strony http://www.yac.mx/pl/guides/adware/20150202-how-to-remove-ads-by-videostripe-by-yac-pc-cleaner.html ponieważ miałem problemy z przeglądarką, konkretnie z wirusem ‘ads by discount freeze’. Myślałem, że ten program pomoże, jednak po 20 minutach od jego zainstalowania, dźwięk w komputerze przestał mi działać. Wygląda na to, że pobrałem wirusa. Po zrestartowaniu komputera, kompletnie nic mi w nim nie chodziło. Musiałem włączyć komputer w trybie awaryjnym. Na szczęście w tym trybie wszystko w miarę sprawnie działało. Udało mi się znaleźć rozwiązanie jak usunąć tego wirusa. Pozbyłem się go przy pomocy Malwarebytes Anti-Malware. Po jego usunięciu, ponownie uruchomiłem komputer. Niestety dźwięku dalej nie ma. A poza tym pojawiły mi się komunikaty: http://scr.hu/2lre/yd682

Spróbowałem więc uruchomić Windows Defender, jednak podczas uruchamiania wyskakuje taki oto komunikat: http://scr.hu/2lre/ju2du

Próbowałem przeskanować komputer w programach: Microsoft Safety Scanner oraz Kaspersky Anti-Virus, jednak nic nie wykryły.

Znalazłem również na internecie temat w którym ktoś kazał zrobić takie coś: http://scr.hu/2lre/408zp   Niestety to też nie pomogło.

Nie wiem już kompletnie co mogę zrobić, dlatego zwracam się do Was. Może dzięki Wam uda mi się rozwiązać mój problem. Oprócz tego prosiłbym jeszcze o pomoc w pozbyciu się tego upierdliwego wirusa ‘ads by discount freeze’ w mojej przeglądarce.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.