Mam laptopa HP Pavilion 15-p217nw. Od czasu instalacji aktualizacji (ostatniej) Windows 10 sam się wyłącza i wlacza podczas korzystania z komputera. W trakcie uruchamiania Windowsa tylko sie wylacza. Prosze o pomoc. Aktualizowanie sterowników nic nie pomogło. Aktuualizowanie Windowsa tez nie pomoglo. Laptop nie przegrzewa sie.
odinstaluj sterowniki grafiki i dźwięku. Zaktualizuj Bios. Zainstaluj ponownie stery. Jesli to nie pomoże… Sprawdź dostępność i zamów ewentualnie oryginalne nośniki odzyskiwania do swojego laptopa https://goo.gl/4jxibq tak na wszelki wypadek. Bądź utwórz je sam. Jak już je otrzymasz wywal wszystkie partycje odzyskiwania systemu z dysku lub inne i zainstaluj sobie czysty Windows, podziel partycje wg własnej woli. 10 pobrany narzędziem Windows 10 Media Creation Tool https://goo.gl/wajOu4. Wypal obraz systemu na płytę lub utwórz dysk instalacyjny na USB. Zainstaluj Windę. Sterowniki pobierz ze strony producenta. Dostarczonych płyt odzyskiwania użyj w chwili kiedy będziesz go sprzedawał , przywracając stan laptopa do stanu fabrycznego przed zakupem.
Pozdrawiam
Pojawil sie nowy problem. Nie moge zainstalowac sterownikow do grafiki. Wyskakuje: “Oprogramowanie Radeon Software (17.12.1) zostało zainstalowane częściowo Błąd 1603 - Podczas instalowania pakietu wystąpił błąd ogólny”
Błąd 1603: Wystąpił błąd krytyczny podczas instalacji. Jeśli klikniesz OK w oknie komunikatu, instalacja wycofuje się. Przyczyna Może zostać wyświetlony ten komunikat o błędzie, jeśli spełniony jest jeden z następujących warunków: Instalator Windows próbuje zainstalować aplikację, która jest już zainstalowana na komputerze. Folder, w którym próbujesz zainstalować pakiet Instalatora Windows jest szyfrowany. Dysk zawierający folder, w którym próbujesz zainstalować pakiet Instalator Windows jest dostępny jako dysk zastępczy. Konto systemowe nie ma pełnego uprawnienia do folderu, który próbujesz zainstalować pakiet Instalator Windows, Można zauważyć komunikat o błędzie, ponieważ usługa Instalator Windows używa konta SYSTEMOWEGO do instalowania oprogramowania. Rozwiązanie Aby rozwiązać ten problem, wykonaj dowolną z następujących czynności, w zależności od przyczyny problemu: Sprawdź, jeśli aplikacja jest już zainstalowana na komputerze PC. Jeśli tak, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację. Jeśli wcześniej na pulpicie skrótów aplikacji, skrót mogły zostać utracone podczas uaktualnienia do systemu Windows 10. W takich przypadkach aplikacja jest prawdopodobnie nadal zainstalowany na komputerze, co ten błąd podczas próby ponownego zainstalowania aplikacji. Można przywrócić skrót wyszukując aplikację i jeśli go znajdzie, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) w aplikacji i wybierz polecenie Przypnij do menu Start. Czy problem można rozwiązać, odinstalowując i ponownie zainstalować aplikację. Aby wyszukać i odinstalowywanie aplikacji w systemie Windows 10: W Start menu wybierz Ustawienia. W obszarze Ustawienia wybierz pozycję System > aplikacje i funkcje. Jeśli aplikacja znajduje się to, zaznacz go, a następnie wybierz Odinstaluj. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
-------------pogrubiony tekst
to AMD : Wyłącz program Windows Defender, zaporę i inne aplikacje działające w tle
Pobierz sterownik AMD 17.3.2 http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+10+-+64
Usuń istniejący sterownik AMD i uruchom DDU w trybie awaryjnym
Wyczyść Zainstaluj sterowniki karty graficznej AMD
Usuń sterowniki AMD uruchom ponownie
Po ponownym uruchomieniu w trybie normalnym wyłącz Windows Defender, Firewall i inne aplikacje działające w tle
Zainstaluj sterownik AMD
Uruchom ponownie
Zrobiiłem tak jak napisałeś. Udało się zainstalować sterowniki, Sterowniki zainstalowałem nowsze ( nie 17.3.2).Tylko w tym programie DDU robiłem w trybie awaryjnym, a resztę w normalnym. Po zainstalowaniu pojawił się niebieski ekran, ale myślę że nie muszę powtarzać instalacji bo sterowniki zdążyły się zainstalować (nie zdążyłem tylko uruchomić go ponownie). Klikałem w ikonę sterownika od grafiki i program się nie uruchamia. Wydaje mi się że jest uszkodzona karta graficzna. Dziękuję za pomoc.