Problem z wirusami 'critical system error'

Witam was drogie mózgi komputerowe :slight_smile:

Po pierwsze sorry za nazwę tematu (zdaje się, że nie mówi zbyt wiele) :-o

Ściągałem jakiegoś kodeka, podczas instalacji coś mi wyskoczyło w avaście, że jest wirus, nie chciało usunąć i zrestartowało kompa.

Na pasku pojawiło się coś takiego:

beztytuuiw1.jpg

…i jak sobie w to kliknąłem to miałem stronę programu virus bursters (czy jakos tak) - program wylukał 4 wiry ale nei chciał ich wywalić.

Skanowanie avastem też nic nie pomogło.

Co mam zrobić z tym? Nie znam się, ale zależy mi na tym, żeby wypieprzyć ten ■■■■ jak najszybciej i jak najprościej :smiley: .

Proszę o pomoc :slight_smile:

Użyj narzędzia SmitFraudFix z opcji numer 2 w trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu.

Po wykonaniu pokaż log z hjt, SilentRunners oraz c:\rapport.txt

Dzięki za odpowiedź. Z tym, że trochę nie bardzo rozumiem jak to zrobić w trybie awaryjnym. Jeśli opisał byś to bardziej prymitywnie, tak bym zrozumiał to byłbym b a r d z o wdzięczny :slight_smile: .

Proszę bardzo.

  • Pod trybem normalnym pobierz HijackThis, SilentRunners oraz SmitFraudFix

  • Wyłączasz przywracanie systemu

  • Uruchom system w trybie awaryjnym
  • Użyj SmitFraudFix z opcji 2. Opis w przyklejonym temacie

  • Po użyciu uruchom komputer ponownie (start => wyłącz komputer => uruchom ponownie). Ale już do normalnego trybu odpalasz

  • Robisz zestaw logów - HiajckThis, SilentRunners (opis w przyklejonym) i pokazujesz je na forum. A dodatkowo w notatniku otwórz pliczek rapport…txt, który znajduje się na partycji C i także wklej jego zawartość.

Wielkie dzięki :slight_smile: .