Dzień dobry,
chciałbym zwrócić się do Państwa z prośbą o pomoc, ponieważ sam nie jestem w stanie sobie z tym poradzić.
Kilka dni temu mój laptop zaczął się nagle resetować pokazując w tym czasie komunikat „twoje urządzenie napotkało problem i musi zostać ponownie uruchomione…” dalsza treść zapewne jest Państwu znana. Podczas próby otwarcia defendera widnieje komunikat, iż „twój administrator zablokował dostęp do części funkcji IT”, jedyne konto jakie mam na laptopie to moje i jest to konto administratora. W pierwszej kolejności pobrałem Malwarebytes, przy każdej próbie włączenia skanowania laptop sam się resetował. Po kilkunastu próbach skanowanie się udało, wykrył jeden plik i poddał kwarantannie:
Jednak problem nie ustąpił, wszystkie objawy utrzymują się nadal, dodatkowo aplikacje same się zamykają lub nie włączają (nawet przeglądarka) problem również z otwarciem zawartości folderów… wykonałem skanowanie frst w załączniku przesyłam raport
FRST.txt (43,8 KB)
bardzo prosiłbym o pomoc.