Problem z włosem pod nadrukiem na płytce


(_agnieszka_) #1

Wczoraj zkaupiłam w empiku płytkę DVD z filmem. Dziś chciałam go odtworzyć i odkryłam, że na przedniej stronie płyty (jest z nadrukiem)  pod nadrukiem znajduje się włos przez który, jak podjerzewam, ponieważ płyta nie ma żadnych zarysowań z tyłu, film przez pierwsze 30 minut się crashuje. Nie wzięłam oczywiście z własnej głupoty paragonu i nie mogę go zwrócić bądź wymienić. Nie zależyy mi na nadruku z przodu płyty. Czy ktoś zna sposób aby pozbyć się tego włosa? : o


(Cedar) #2

Nie ma możliwości usunięcia włosa zatopionego w lakierze. Gdyby to było tylko uszkodzenie lakieru, to nie byłoby błędów odczytu.

Zgłoś się do dystrybutora filmu może uda Ci się wymienić płytkę.


(bachus) #3

 

Z innej beczki - płaciłaś kartą, czy gotówką?


(stasinek) #4

http://www.fakt.pl/Przed-swietami-wielu-z-nas-wpada-w-wir-zakupowego-szalenstwa,artykuly,140064,1.html

http://www.pit.pl/reklamacja-z-paragonem-lub-bez–gazeta-podatkowa-10997/

 

 

Jeśli kupowałaś kartą to spróbowałbym wydrukować potwierdzenie przelewu gdzie jest nazwa podmiotu, adres i data tranzakcji, Jeśli są wporzo jakoś by doszli po cenie i nie stroili fochów, a jeśli tak…

 

 

Pamiętaj na przyszłość że masz 3 opcje.

 

  1. oddawanie towaru zakupionego na odległość 10 dni na poinformowanie, 14 dni na dostarczenie do sprzedawcy oraz osobiście gdy nastąpiło zawarcie umowy z możliwością oddania np. ustnej

 

  1. oddawanie towaru i odzyskanie pełnej kwoty od sprzedawcy w ramach niezgodności z umową gdy towar jest wadliwy(popsuty) - teoretycznie opcja nie obejmuje popsucia w trakcie eksploatacji bo takowe obejmuje gwarancja producenta, obejmuje natomiast wszelkie wady istniejące w momencie sprzedaży(włos zatopiony w DVD). W każdym razie możliwe jest nawet procesowanie ze sprzedawcą o odszkodowanie jeśli towar został zamontowany i wywołał szkody wynikłe z jego wady np. akwarium zalało mieszkanie. Domniemanie wady istnieje 6mcy od zakupu a możliwość całkowicie przedawnia się po 2 latach

Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź żądania zwrotu pieniędzy(na odległość lub osobiście) wiec jeśli przez ten czas nie zareaguje na zgłoszenie to znaczy, że zgodził się na to czego oczekujesz.

Oczywiście musiałabyś mieć dowód na piśmie iż pracownik sklepu empik(niżej podpisany) przyjął zgłoszenie takie a takie z dniem tym i tym i oczekujesz od niego tego a tego 

Ma wówczas 14 dni na porozumienie się z kimś kompetentynym jeśli tego nie robi - uokik(mediacje) inspekcja handlowa etc.

 

  1. gwarancja producenta - ostatnia metoda która niestety wyklucza możliwości odszkodowań, odzyskania pieniędzy itd. jest na warunkach producenta więc powinna być stosowana jako ostatnia z opcji najmniej korzystna dla kupującego np. po 6mcach od zakupu

 


 

O włos w płycie jak najbardziej warto kruszyć kopie, jeśli masz drukarkę -

drukuj potwierdzenie, drukuj tekst o zwrocie i idź do empiku :wink:


(Kpc21) #5

Nie. Niezgodność z umową (a od świąt - rękojmia) obejmuje wszystkie “popsucia” wynikające z fabrycznych wad towaru. Nie obejmuje tych, które wynikają z wad sprzętu powstałych w trakcie eksploatacji. Czyli tych, na które producent i sprzedawca nie mieli wpływu, bo pojawiły się z winy użytkownika.