saided
(Saided)
28 Kwiecień 2009 10:45
#1
Witam, mam oto taki problem
pisząc pracę nie było żadnych problemów, aż do teraz…
kiedy wciskam ENTER, aby zacząć pisać od następnego wiersza, robi się jakoś nienormalnie duży odstęp ( normalnie jak po podwójnym wciśnięciu enter)
nie wiem czym to może być spowodowane, ani jak to wyłączyć bądź zmienić, aby było tak jak wcześniej…
na dowód dołączam zrzut worda
dzięki za pomoc, będę wdzięczny, bo ta przerwa denerwuje mnie:)
niezDarek
(niezDarek)
28 Kwiecień 2009 10:49
#2
jaki word, jak 2007 to wybierz style> bez odstepu
saided
(Saided)
28 Kwiecień 2009 10:50
#3
a przepraszam, zapomniałem dodać,
pracuję właśnie w office 2003
niezDarek
(niezDarek)
28 Kwiecień 2009 10:52
#4
to znajdź narzędzie Style i poszukaj opcji “bez odstepu”.
Dyzio23
(Adam Bialek)
28 Kwiecień 2009 11:07
#5
Wybierz polecenie “Format” i “Akapit”. Ustaw odstępy przed i po na “0” lub polecenie “Format” i “Style i formatowanie…” i tam ustawisz właściwości akapitu.
mati_zmc
(Mati Zmc)
28 Kwiecień 2009 11:13
#6
Zmień interlinie na 1 i problem zniknie
Dyzio23
(Adam Bialek)
28 Kwiecień 2009 18:47
#8
Shift + Enter - wymuszone przejście do następnej linii w tym samym akapicie.
Enter - zakończenie akapitu i rozpoczęcie nowego.
saided
(Saided)
28 Kwiecień 2009 19:10
#9
dzieki za helpa:)
interlini zmienic nie moglem:) takie wymogi pracy dyplomowej:)
style i formatowanie pomoglo,
dzieki i pozdrawiam