Problem z wysyłaniem poczty przez M. Outlok

Witam wszystkich.

Mój problem polega na tym że gdy tworzę nowe konto w Outloku, wpisuję wszytskie dane (które działają prawidłowo na innym koncie, ten sam serwer - dla wyjaśnienia) to nie moge wysłać poczty :!: Wszystko na innym koncie działa, lecz na tym nie moge nic zdziałać, włączałem autoryzację smtp (kożystam z usług o2.pl) i nic :frowning:

Pomóżcie.

A włączyłeś opcje “serwer wymaga uwierzytelnienia” ??

sorry ale kompletnie tego nie rozumiem co napisales. :o :o :o :o :o

Napisz jasniej co Ci dziala a co nie dziala.

Moze chodzi o uwierzytelnienie??

http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/ poczytaj sobie :slight_smile:

Watpie ze mu ta instrukcja pomoze, ja mam to samo ( tylko z o2 ) moge odbierac a nie wysylac, probowalem juz wszystkiego :frowning: , pisalem do mądrych głów z o2 to pofatygowali wyslac sie do mnie ten wlasnie link z instrukcja. Nie wiem czemu tak jest ale widze ze troche ludzi ma problem z Outlookiem i o2.

screenoutlook.JPG

ja mam takie ustawienia, uwierzytelnianie SMTP włączone, porty domyślne (POP3 - 110 i SMTP - 25), i wszystko działa (przed chwilą sprawdzałem :wink: )

Zamiast poczta.o2.pl wpisz :

pop3.tlen.pl

smtp.tlen.pl

lub

mail.tlen.pl

mail.tlen.pl

nie ma znaczenia ,jezeli wpisze poczta.o2.pl i zaznaczy serwer wymaga uwierzytelnienia to musi wychodzic

U mnie własnie ma. Na ustawieniach kolegi nie chce odbierac a jak wpisze

pop3.tlen.pl ; smtp.tlen.pl to chodzi.

Więc nic nie musi. :?

przemo_j@tlen.pl może zmień na przemo_j@o2.pl ?

Końcówke z jakiej chcemy korzystać ustawia się z tego co pamiętam na koncie Tlenowskim.