Problem z wysyłką maili via smtp na wp.pl

Witam.
Mam problem z kontem na wp.pl a dokładnie z wysyłką przez smtp. Pogooglałem, znalazłem jakieś wskazówki, napisałem do supportu… i brak mi już siły na walkę z szympansem, który odpisuje a właściwie wkleja regułki, które kazali mu wklejać… Zero konkretów, bla bla bla., tak jakby w ogóle osoba odpisujaća na maile nie czytała tego co ktoś inny napisał.
Sytuacja jest prosta i klarowna - przynajmniej taka się wydaje dla mnie.
Klient TH, przestał wysyłać pocztę przez smtp (tylko dla jednego konkretnego konta na wp). Kiedy to nastąpiło, nie wiem dokładnie. W każdym razie pocztę odbiera przez popa bez problemu.
W zasadzue błądziłbym we mgle, gdyby nie log z TH, w którym jest cakie “coś”.
9416[a12140]: SMTP entering state: 0
9416[a12140]: SMTP Response: 535 Brak dostepu za pomoca protokolu SMTP, odwiedz https://poczta.wp.pl / SMTP access disabled, see https://poczta.wp.pl
9416[a12140]: SMTP entering state: 18

Brak mi już siły na “łosia” z supportu. Po tygodniu wymiany korespondencji (skrótowo poniżej) w
wysyłka nadal nie działa.
Zeby nie być gołosłownym moja korespondencja z jednym i tym samym typem wyglądała tak (skrótowo):

  1. Ja: mam problem z wysyłką poprzez smtp dokładnie przez Thunrebirda, nie ma problemów z odbieraniem przez pop3, hasło znam, bez problemu loguje się przez panel www, podałem swoją konfigurację klienta…
    Odp: aby odzyskać hasło proszę wejść na stronę itd, itp…
  2. powtarzam, nie mam problemu z logowaniem się, hasło pamiętam. Dodatkowo przesłałem log z thunderbirda (jw)
    Odp. Prosimy o skonfirugowanie programu zgodnie ze wskazówkammi itd.
    Głupi jestem, czy co… Przecież w pierwszym tickecie podawałem, konfig…
  3. Przeslałem jeszcze raz loga z thunderbirda, wszedłem w panel zarządzania na wp, by sprawdzić, czy nie ma opcji jak na o2.pl (zezwól na dostęp przez imap/pop/smtp)
    Albo jestem ślepy, albo nie ma
    Odp. Proszę o informację zwrotną, czy problem nadal występuje.
  4. bez zmian
    Odp. Proszę o zrzut ekranu z konfiruacji programu pocztowego
  5. zrobiłem wedle życzenia zrzut
    Odp. Aby odzyskać hasło bla bla bla - regułka jak w pierwszym mailu.
    LITOŚCI!!!
  6. Jeszcze raz ślę screena z konfiga th, screena z dwoma błędami po niedudanej wysyłce z TH
    screena z logiem txt wciąż z tym samym błędem (blokada smtp)
    Odp. (tym razem cała)…

konto jest aktywne. Nasz system wykrył na Państwa koncie pocztowym niepożądane działania. Dotychczasowe hasło zostało przechwycone najprawdopodobniej przez WIRUSA, który może znajdować się na Państwa komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym urządzeniu, z którego korzystają Państwo do logowania na konto pocztowe.

W tej sytuacji sugerujemy:

  • przeskanowanie wszystkich urządzeń oprogramowaniem antywirusowym,
  • natychmiastową zmianę hasła,
  • UWAGA! nowe hasło do konta pocztowego nie może być wykorzystywane w innych stronach/serwisach,
  • UWAGA! nowe hasło nie może być identyczne z aktualnym hasłem,
  • UWAGA! hasła do konta pocztowego nie można zapisywać ani nikomu udostępniać,

Ponadto, zalecamy skorzystać ze skanerów antywirusowych on-line dostępnych w Internecie, np.:

Zmieniłem hasło wedle sugestii, sprzęt czysty (mam NODa i Outposta) Korzystam tylko z jednego kompa, nie używam panelu www do sprawdzania poczty. Przeskanowałem kompa innymi antyvirami i antyspyware - czysto. Mam 10 kont podpiętych na profilu w th, w tym własne firmowe (własny serwer pocztowy) więc dziw bierze, że tylko ktoś uzyskał dostęp do tego wybranego konta… Skrzynka “aktywna” ale wysyłka przez smtp nadal nie działa… Poradźcie co zrobić. Chciałbym zachować to konto. Jeden z klientów miał dokładnie taki sam problem . Zadzwonił do mnie z pytaniem co ma zrobić. Poradziłem mu napisanie do supportu. Po jednym mailu wysyłka przez TH ruszyła, a ja walczę i nic… Dodam, że wymiana korespondencji odbywa się kulturalnie (chociaż w głębi gdzieś mnie targa, żeby zbluzgać typa)

Witam serdecznie. Mam ten sam problem na moim telefonie i tablecie (oba android). Programy pocztowe przestały reagować na konfigurację SMTP. Po pierwszej wiadomości od Wirtualnej Polski, która mówiła o poprawnej konfiguracji (nie działa) wysłałem do nich zdjęcia całości. Korespondencja w toku. Ciekawe co tak naprawdę się stało.

Pozdrawiam

U mnie to samo - smtp sie zbuntował na komputerze i telefonie. Ktoś czegos sie już dowiedział?

1 polubienie

Nieszyfrowane też nie wyślą się?

Zobaczcie sobie:
https://int.pl/

Może warto się przesiąść. OD miesiąca zero SPAMu i jakichkolwiek problemów.

Ja tam nie widzę w tym zalet, wolę starą Interię a nie złodziei interfejsu. I daj znać jak gdzieś mail z potwierdzenia rejestracji nie dojdzie a na gmail w “mgnieniu” oka.

Masakra.
Małżonka ma podobny problem…

Już 10 minut wiszę na chacie (jesteś 1 w kolejce) myślałem że to będzie najgorszy mur do przebicia, ale widzę że BETON dopiero się zacznie!

//edit
25 minut czekania. Udało się…

Oczywiście przeklejona formułka:

Nasz system wykrył na Państwa koncie pocztowym niepożądane działania. Dotychczasowe hasło zostało przechwycone najprawdopodobniej przez WIRUSA, który może znajdować się na Państwa komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym urządzeniu, z którego korzystają Państwo do logowania na konto pocztowe. W tej sytuacji sugerujemy: - przeskanowanie wszystkich urządzeń, na których korzystali Państwo z poczty oprogramowaniem antywirusowym, - natychmiastową zmianę hasła, - UWAGA! nowe hasło do konta pocztowego nie powinno być wykorzystywane w innych stronach/serwisach, - UWAGA! nowe hasło nie powinno być podobne do aktualnego hasła - UWAGA! hasła do konta pocztowego nie powinno się zapisywać ani nikomu udostępniać, Z naszej strony zapewniamy w pełni bezpieczne usługi. Nie mamy jednak wpływu na to w jaki sposób korzystają Państwo z naszych usług. Wirtualna Polska Media S.A. nie ponosi odpowiedzialności za poziom bezpieczeństwa urządzeń oraz z jakich Państwo korzystają do obsługi konta pocztowego. Aby odblokować możliwość wysyłania maili proszę zalogować się do poczty poprzez komputer stacjonarny bądź laptop, pełną wersję strony: poczta.wp.pl oraz przejść weryfikację, która pokazuje się przy utworzeniu nowego maila. Jeśli captcha nie ładuje się poprawnie proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej, pliki ciasteczek oraz zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji

  • nigdy nic nie wysyłano z tej poczty /może to było problemem, a może to że działał w tle uBlocker?

Zanim połączyło do tego suportu zdążyłem zmienić hasło.
Tak czy inaczej. Po wysłaniu wiadomości przez WWW. Blokada odpuściła.

Tak, to jest rozwiązanie problemu!!! Jedyną rzeczą jaką zrobiłem było wysłanie wiadomości ze strony internetowej. Zaraz po tym kolejne wiadomości z programu pocztowego poszły bez przeszkód.
Program Pegasus, poczta o2.pl
Zepsuło się przy próbie użycia poczty z laptopa na wyjeździe zagranicznym.