Witam.
Mam problem z kontem na wp.pl a dokładnie z wysyłką przez smtp. Pogooglałem, znalazłem jakieś wskazówki, napisałem do supportu… i brak mi już siły na walkę z szympansem, który odpisuje a właściwie wkleja regułki, które kazali mu wklejać… Zero konkretów, bla bla bla., tak jakby w ogóle osoba odpisujaća na maile nie czytała tego co ktoś inny napisał.
Sytuacja jest prosta i klarowna - przynajmniej taka się wydaje dla mnie.
Klient TH, przestał wysyłać pocztę przez smtp (tylko dla jednego konkretnego konta na wp). Kiedy to nastąpiło, nie wiem dokładnie. W każdym razie pocztę odbiera przez popa bez problemu.
W zasadzue błądziłbym we mgle, gdyby nie log z TH, w którym jest cakie “coś”.
9416[a12140]: SMTP entering state: 0
9416[a12140]: SMTP Response: 535 Brak dostepu za pomoca protokolu SMTP, odwiedz https://poczta.wp.pl / SMTP access disabled, see https://poczta.wp.pl
9416[a12140]: SMTP entering state: 18
Brak mi już siły na “łosia” z supportu. Po tygodniu wymiany korespondencji (skrótowo poniżej) w
wysyłka nadal nie działa.
Zeby nie być gołosłownym moja korespondencja z jednym i tym samym typem wyglądała tak (skrótowo):
- Ja: mam problem z wysyłką poprzez smtp dokładnie przez Thunrebirda, nie ma problemów z odbieraniem przez pop3, hasło znam, bez problemu loguje się przez panel www, podałem swoją konfigurację klienta…
Odp: aby odzyskać hasło proszę wejść na stronę itd, itp… - powtarzam, nie mam problemu z logowaniem się, hasło pamiętam. Dodatkowo przesłałem log z thunderbirda (jw)
Odp. Prosimy o skonfirugowanie programu zgodnie ze wskazówkammi itd.
Głupi jestem, czy co… Przecież w pierwszym tickecie podawałem, konfig… - Przeslałem jeszcze raz loga z thunderbirda, wszedłem w panel zarządzania na wp, by sprawdzić, czy nie ma opcji jak na o2.pl (zezwól na dostęp przez imap/pop/smtp)
Albo jestem ślepy, albo nie ma
Odp. Proszę o informację zwrotną, czy problem nadal występuje. - bez zmian
Odp. Proszę o zrzut ekranu z konfiruacji programu pocztowego - zrobiłem wedle życzenia zrzut
Odp. Aby odzyskać hasło bla bla bla - regułka jak w pierwszym mailu.
LITOŚCI!!! - Jeszcze raz ślę screena z konfiga th, screena z dwoma błędami po niedudanej wysyłce z TH
screena z logiem txt wciąż z tym samym błędem (blokada smtp)
Odp. (tym razem cała)…
konto jest aktywne. Nasz system wykrył na Państwa koncie pocztowym niepożądane działania. Dotychczasowe hasło zostało przechwycone najprawdopodobniej przez WIRUSA, który może znajdować się na Państwa komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym urządzeniu, z którego korzystają Państwo do logowania na konto pocztowe.
W tej sytuacji sugerujemy:
- przeskanowanie wszystkich urządzeń oprogramowaniem antywirusowym,
- natychmiastową zmianę hasła,
- UWAGA! nowe hasło do konta pocztowego nie może być wykorzystywane w innych stronach/serwisach,
- UWAGA! nowe hasło nie może być identyczne z aktualnym hasłem,
- UWAGA! hasła do konta pocztowego nie można zapisywać ani nikomu udostępniać,
Ponadto, zalecamy skorzystać ze skanerów antywirusowych on-line dostępnych w Internecie, np.:
Zmieniłem hasło wedle sugestii, sprzęt czysty (mam NODa i Outposta) Korzystam tylko z jednego kompa, nie używam panelu www do sprawdzania poczty. Przeskanowałem kompa innymi antyvirami i antyspyware - czysto. Mam 10 kont podpiętych na profilu w th, w tym własne firmowe (własny serwer pocztowy) więc dziw bierze, że tylko ktoś uzyskał dostęp do tego wybranego konta… Skrzynka “aktywna” ale wysyłka przez smtp nadal nie działa… Poradźcie co zrobić. Chciałbym zachować to konto. Jeden z klientów miał dokładnie taki sam problem . Zadzwonił do mnie z pytaniem co ma zrobić. Poradziłem mu napisanie do supportu. Po jednym mailu wysyłka przez TH ruszyła, a ja walczę i nic… Dodam, że wymiana korespondencji odbywa się kulturalnie (chociaż w głębi gdzieś mnie targa, żeby zbluzgać typa)