Problem z wyszukiwaniem sieci bezprzewodowych i net framewor

Witam wszystkich forumowiczow dzisiaj bedzie moj debiut na waszym forum :smiley:

Mam dwa problemy z systemem windows vista home premium.

  1. Mam problem z moim laptopem Asus F3SG, otoz nie wyszukuje mi ZADNYCH sieci bezprzewodowych, routera niby widzi ale sieci nie wyszukuje zadnych( w miescie mam darmowego neta i tez go nie widzi). Oto screen z moimi kartami sieciowymi http://imageshack.us/photo/my-images/90/karty.jpg/ . jestem w sprawach neta zielony i jesli cos musialbym pobrac to prosze o dokladne linki. Dodam ze przed zmienieniem dysku wszystko poprawnie dzialalo, pstryczek na obudowie jest wlaczany do wyszukiwania sieci, prosze o szybka odpowiedz najlepiej do jutra :smiley: Z gory dziekuje

  2. Kolejnym moim problemem jest jak sadze problem z .net framework 3.5 odpalajac jeden z programow do ktorego dzialania jest potrzebny framework wyskoczyl mi blad

http://pokazywarka.pl/0awbje/

Na viscie mialem jak wiadomo 2.0 i 1.0 to doinstalowalem 1.1 oraz chcialem doinstalowac 3.5 ale wyskakiwal mi blad instalacji. Usunalem wersje 3.5(wyszla na to ze jednak mialem tego frameworka zainstalowanego 0.0) poprzez cleanup tool. Zainstalowalem juz bez przeszkod 3.5 i jak odpalam ten program a wlasciwie jedna funkcje w nim to wyskakuje mi to samo co na poczatku :confused: nie wiem czy to wina frameworka ale wydaje mi sie ze tak.

Z gory dziekuje za pomoc

ad1. Pobierasz stąd: http://support.asus.com.tw/download/dow … uage=pl-pl

i instalujesz w podanej kolejności (zakładam, że Twoja Vista jest 32-bitowa):

  • LAN, wersja 2.3.7.8, inst. z pliku “Setup.exe”

  • Utilities, pozycja Wireless Console Utility wersja 2.0.10, inst. z pliku “Setup.exe”

  • BlueTooth, wersja 1.03.0000; inst. z pliku “VFPsetup-32.exe”

Po każdej zainstalowanej pozycji zrób restart komputera i postępuj dalej. Na koniec przejrzyj okno Menadżera urządzeń.

Dodane 01.06.2011 (Śr) 14:15