Witam,
borykam się z problemem z kontem w Exchange. Chciałem założyć pocztę z pozycji kafelek. Zatem wszedłem w pocztę i założyłem konto Microsoft, gdyż jest to wymagane. Następnie chciałem dodać konto za pomocą Exchange i nie jestem w stanie w to kliknąć. Po prostu kafelek znika i nic się nie dzieje. Macie jakiś pomysł?
Pozdrawiam
A coś dokładniej?
Dokładniej nie jestem w stanie założyć poczty przez Exchange
Z taką ilością danych chyba muszę zapytać, gdzie masz serwer poczty Exchange?
Chętnie bym odpowiedział na to pytanie jednak przyznam szczerze nie do końca wiem o co mnie pytasz
A wiesz co chcesz w ogóle zrobić?
Zdecydowanie. Mam dane do wpisania w pole serwer itp.
Teraz sobie pomyślałem, że firma może blokować dostęp do urządzeń mobilnych
No to pytam się, gdzie masz serwer? W pracy? Exchange dobrze obsługuje Outlook.
Dokładnie, w pracy. Z tym że w exchange jak kliknę to nic się nie dzieje, a z pozycji outlooka wyrzuca błąd.
No to prościej będzie, jak podejdziesz do jakiegoś gościa w pracy, który obsługuje ten serwer poczty.
Na przyszłość pisz konkrety, co robisz, co wyświetla program, a nie “wyrzuca błąd”. Powodzenia.
Może się okazać że dostęp do Exchange pracowniczego macie tylko w układzie sieci wewnętrznej i z zewnątrz nie ma możliwości podłączenia. Żeby było jaśniej - jak jesteś w pracy i masz komputer lub laptopa podłączonego do sieci w pracy to masz dostęp do poczty, poza tą siecią nawet podanie danych nie da ci połączenia. Główny serwer może znajdować się w sieci wewnętrznej i wszystkie komputery łączą się kablowo/WiFi z tym serwerem, a ten serwer ma wyjście na Internet i pobiera pocztę którą dopiero potem jest dystrybuowana na poszczególne skrzynki.