Problem z założeniem konta Exchange


(koniczek3) #1

Witam,
borykam się z problemem z kontem w Exchange. Chciałem założyć pocztę z pozycji kafelek. Zatem wszedłem w pocztę i założyłem konto Microsoft, gdyż jest to wymagane. Następnie chciałem dodać konto za pomocą Exchange i nie jestem w stanie w to kliknąć. Po prostu kafelek znika i nic się nie dzieje. Macie jakiś pomysł?
Pozdrawiam


(bachus) #2

A coś dokładniej?


(koniczek3) #3

Dokładniej nie jestem w stanie założyć poczty przez Exchange


(axis85) #4

Z taką ilością danych chyba muszę zapytać, gdzie masz serwer poczty Exchange?


(koniczek3) #5

Chętnie bym odpowiedział na to pytanie jednak przyznam szczerze nie do końca wiem o co mnie pytasz :wink:


(axis85) #6

A wiesz co chcesz w ogóle zrobić?


(koniczek3) #7

Zdecydowanie. Mam dane do wpisania w pole serwer itp.


(koniczek3) #8

Teraz sobie pomyślałem, że firma może blokować dostęp do urządzeń mobilnych


(axis85) #9

No to pytam się, gdzie masz serwer? W pracy? Exchange dobrze obsługuje Outlook.


(koniczek3) #10

Dokładnie, w pracy. Z tym że w exchange jak kliknę to nic się nie dzieje, a z pozycji outlooka wyrzuca błąd.


(axis85) #11

No to prościej będzie, jak podejdziesz do jakiegoś gościa w pracy, który obsługuje ten serwer poczty.
Na przyszłość pisz konkrety, co robisz, co wyświetla program, a nie “wyrzuca błąd”. Powodzenia.


(Pharun) #12

Może się okazać że dostęp do Exchange pracowniczego macie tylko w układzie sieci wewnętrznej i z zewnątrz nie ma możliwości podłączenia. Żeby było jaśniej - jak jesteś w pracy i masz komputer lub laptopa podłączonego do sieci w pracy to masz dostęp do poczty, poza tą siecią nawet podanie danych nie da ci połączenia. Główny serwer może znajdować się w sieci wewnętrznej i wszystkie komputery łączą się kablowo/WiFi z tym serwerem, a ten serwer ma wyjście na Internet i pobiera pocztę którą dopiero potem jest dystrybuowana na poszczególne skrzynki.