NHG
(Nunhagii)
14 Listopad 2008 20:00
#1
Witam!
od jakiegos czasu pojawia mi sie okienko: Wystepil problem i nastepilo zamkniecie aplikacji Kaspersky… Robi sie tak podczas prob aktualizacji i skanowania kompa. Mysle ze nadal moge miec jakies wpirusy. Prosze o sprawdzenie logow, bym mogl normalnie przeskanowac kompa
http://wklejto.pl/txt15111
prosze o odp.
apdjs
(apdjs)
14 Listopad 2008 20:07
#2
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Na czas skanowanie proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
C:\WINDOWS\system32\kamsoft.exe
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Loga wklejasz na WKLEJ TO lub WKLEJ a w poście daj linka
NHG
(Nunhagii)
14 Listopad 2008 20:41
#3
apdjs dzieki za szybka odpowiedz. Zrobilem jak pisales, tylko nie rozumiem ostatniego… chyba przeciez dobrze wkleilem w poprzednim poscie?
http://www.wklejto.pl/15114
ybu
(ybu)
14 Listopad 2008 20:53
#4
Wszystko dobrze wkleiłeś,tylko miałeś dać log ComboFix po usunięciu tego co Ci pokazał,aby mógł sprawdzić czy wszystko zostało usunięte.
EDIT-Jeszcze będzie sprzątał,ale ten Twój log ComboFix jest chyba obcięty
NHG
(Nunhagii)
14 Listopad 2008 21:10
#5
tutaj: http://wklejto.pl/txt15121
EDIT : tak, byl obciety, bo nie miescilo sie cale…
calosc http://wklej.org/id/18033/
apdjs
(apdjs)
14 Listopad 2008 21:37
#6
File::
C:\lky.exe
c:\windows\system32\kamsoft.exe
c:\windows\system32\gasretyw0.dll
C:\FOUND.004
C:\sq.com
C:\FOUND.003
C:\MATLABR11
C:\FOUND.001
C:\FOUND.000
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Loga wklejasz na WKLEJ TO lub WKLEJ a w poście daj linka
przeskanuj komputer Kaspersky stronę uruchomić przez
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!
NHG
(Nunhagii)
14 Listopad 2008 22:21
#8
przy probie skanowania kasperskym online pojawia mi sie blad, nie mozna uruchomic konline, bo zainstalowany jest KIS w jakiejs tam wersji. Nigdy nie mialem zainstalowanego KIS, wiec nie mam pojecia dlaczego tak jest.
logi: http://wklejto.pl/15125
apdjs
(apdjs)
14 Listopad 2008 22:28
#9
Wylecz pendriva lub kartę pamięci
Perlovga Removal Tool
Flash Disinfector
lub format
File::
C:\FOUND.004
C:\FOUND.003
C:\FOUND.002
C:\FOUND.001
C:\FOUND.000
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Na czas skanowania podłącz pendrive lub kartę
Jeśli nie można użyć Kaspersky to użyj Dr.Web CureIt!
Gutek
(Gutek)
14 Listopad 2008 23:01
#10
Ten fix nie zadziała!
Folder::
C:\FOUND.004
C:\FOUND.003
C:\FOUND.002
C:\FOUND.001
C:\FOUND.000
Registry::
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
PlikZapisz jako… CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe ) Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe ) – podobnie jak na tym obrazku –
NHG
(Nunhagii)
14 Listopad 2008 23:25
#11
Gutek2222 wyskoczyl blad krytyczny i bluescreen :x
na razie dziekuje za dzisiejsza pomoc pora spac, jutro zedytuje posta i napisze co wyszlo po ponownej probie
EDIT:
przy 2 probie nie bylo bluescreena logi: http://wklejto.pl/txt15136
dr web przy szybki skanowaniu nic nie wykryl dalem pelne skanowanie, a po niem sprobuje sprawdzic czy KAV juz normalnie smiga
NHG
(Nunhagii)
15 Listopad 2008 18:43
#13
skanowalem doktorem z 5 h… ostatecznie wyrzucil takie cos: http://wklejto.pl/15157
Prejzes
(Pawel2 2)
15 Listopad 2008 19:04
#14
Zrestartuj przywracanie systemu oraz usuń folder C:\ QooBox
apdjs
(apdjs)
15 Listopad 2008 19:12
#15
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA
usuń ręcznie folder C: \Qoobox
Po tym jeszcze raz dla pewności skan Combo
Leon1
(Leon$)
15 Listopad 2008 19:42
#16
po co chyba żeby jeszcze raz musiał usuwać C: \Qoobox
dla pewności przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
Prejzes
(Pawel2 2)
15 Listopad 2008 21:09
#17
Możesz przeskanować też system programem Malwarebytes - pokaż raport ze skanowania, nie usuwaj znalezionych zagrożeń. Program cechuje się sporą liczbą fałszywych alarmów i mógłbyś z rozpędu usunąć coś pożytecznego.
NHG
(Nunhagii)
16 Listopad 2008 00:14
#18
logi po restarcie przywracania : http://wklej.org/id/18365/
prosze o sprawdzenie
EDIT: aplikacja nadal pokazuje ten sam blad :x
Prejzes
(Pawel2 2)
16 Listopad 2008 07:56
#19
Jaki to błąd :?: Jaką wersję programu posiadasz, jaką kompilację :?: