Problem z zapisz jako PDF(dodatek) w Ofiice 2007

Mam problem z dodatkiem do office 2007 - “zapisz jako PDF”

po ściągnięciu i zainstalowaniu tego dodatku nadal nie wiem jak tworzyć PDF’y :confused:

wg instrukcji jaką znalazłem w necie powinna, w opcjach zapisz jako, być widoczna możliwość zapisu w formacie PDF - u mnie tego nie ma.

czo może coś trzeba dodatkowo uaktywnić zmienić coś w ustawieniach?

PS: posiadam wersję MO2007 Small Business

może tylko tej opcji nie dostrzegasz?

u mnie pokazuje się takie okno:

http://img221.imageshack.us/my.php?imag … pdfny5.jpg

nie musiałem nic dodatkowo modyfikować ani tym bardziej uaktywniać (z wyjątkiem samego pakietu office rzecz jasna)

a u mnie jest w tym miejscu ciągle napis:

“Znajdź dodatki dla innych formatów…” :frowning:

powód jest dość dziwny :confused:

jeśli pobieramy plik z witryny MS za pomocą FireFoxa to nasz pobrany plik to jest coś zupełnie innego niż za pomocą IE

Za pomocą IE po drodze mamy jeszcze sprawdzanie autentyczności naszego pakietu i pobierany plik nazywa się wtedy “SaveAsPDFandXPS.exe” - po instalacji jest OK

natomiast za pomocą FF “OGAPluginInstall.exe” - po instalacji po za informacją że “dodatek został zainstalowany” nie zmienia się nic…

Rozwiązanie:

Dodatek TRZEBA pobierać IE :confused:

… i działa

Działa. Ale jak. Podmienia niektóre znaki (u mnie to były bodajże myślniki przy wyliczaniu zamienione na jakieś szare prostokąty). Wróciłem do PDFCreatora.