Problem z zasilaczem

Witam mam laptopa marki Samsung R519.

Ostatnio gdy się lekko ruszyło kabelek od zasilacza (tuż przy wejściu kabla) się wyłączał :frowning:

Jakiś pomysły jak temu zaradzić ? Zasilacz jest marki : Aovano

Model:Sam19316

Input:100v-240v 1.2A 50/60HZ

OUTPUT: 19v–3.16a

Proszę o pomoc i dokładne wytłumaczenie bo jestem zielony. :frowning:

A czy bateria od laptopa jest w stanie działac bez zasilacza ( czy jest na tyle mocna)?

Podaj dokładne parametry laptopa

Nie bateria jest rozładowana doszczętnie.

System operacyjny : Windows 7 home premium

Model laptopa R519/R719

Procesor : Pentium® Dual-Core CPU T4300 @ 2.10Ghz

Pamięć Ram : Dostępne są 4gb ale system obsługuje tylko 3.Timingi 6-6-6-18

Karta graficzna : Mobile Intel® 4 Series Expres Chipstet Family

Typ procesora : Intel Pentium III Xenon 2100Mgz (8 x 263)

Płyta główna niestety nie jest rozpoznawana przez everesta… Magistrale i inne są ale nie są raczej potrzebne ?

Każdy typ laptopa powinien pracować na oryginalnym zasilaczu z dostoswanym dla niego wejściem,napięciem i amperażem.Nie wiem czy Twój jest oryginalny ,czy no name.Wiele wtyczek ma podobne wymiary,ale nie identyczne.Może też być uszkodzone wejście.Radzę zmienić zasilacz póki nie spowoduje poważnych uszkodzeń.Żadnych “uniwersalnych” podróbek.Przykłady http://allegro.pl/listing.php/search?ch … al=7&pay=0

Już oryginalnego nie ma bo tak samo padł…

A mógł byś mi podać powody czemu tak zasilacz się “psuję” aby im zapobiec?

nie zalałeś go czy coś w tym stylu ???

Nie nie zalałem…Ale zasilacz jest blisko grzejącego kaloryfera na maxa to może być przez to ?

Dodane 29.12.2011 (Cz) 13:53

Moglibyście ocenić czy ten zasilacz by pasował do tego laptopa ? Bo natęzenie jest ok itp. ale nie wiem jak sprawidzc to z wtyczką…

http://www.uchwytyekranyprojektory.pl/z … p-354.html

Amperaż nie jest ok,tak samo jak i moc .Ty potrzebujesz 4.74 A, 90 W

Apmer jest ok… :Pchyba

Dodane 29.12.2011 (Cz) 18:17

Mogę prosić zebyś mi znalazl dobry ?