Problem z zawieszaniem się XP-ka na wszystkich grach

Witam! bardzo was proszę pomóżcie i powiedzcie co może być przyczyną notorycznego zawieszania się całego systemu gdy zczynam grać w jakąkolwiek grę nawet dwuwymiarowe. kupiłem juz pamięć mam 512 procesor 2,4 gb sprawdzałem wszystkie sterowniki sa ok. wchodziłem do dxdiag i próbowałem obniżyć przyśpieszenie sprzęrtowe, wyłączam nawet antywira na czas gry i inne jakieś komunikatory itp. nic nie pomaga gram 3-5 minut i koniec zawieszenie całego systemu :frowning: w podglądzie zdarzeń w zakładce system najczęściej występuje błąd związany z serwis control menager nie znam się na tym za bardzo proszę o o jakies rady! będę bardzo wdzięczny Mariusz M.

Jaka karta graficzna i jak mocny zasilacz i jaki ? Na koniec testowałeś pamięci. Nie wystarczy że jest 512MB powinny być sprawne

najnowsze i najnowszy directx?

ppm na mój komp > właścowości > zaawansowane > uruchamianie i odzyskiwanie > ustawienia > odptasz automatycznie uruchom ponownie. Po zawiszce będzie BSOD i przepisz błąd.

Przepisz co jest opisie.

Fajnie by bylo gdybys podal konfig.

Jesli proc to Athlon XP to radze sprawdzic czy szyna FSB i szyna pamieci pracuja synchronicznie. Sam mialem taki problem, gry sie wylaczaly, komp resetowal, ustawienie synchro rozwiazalo problem.

karta graficzna Radeon 9200 SE family, nie wiem jak sprawdzić zasilacz i jak i jak się testuje pamięc nigdy tego nie robiłem

Złączono Posty : 24.01.2007 (Sro) 15:11

karta graficzna ge force 9200 SE famili zasilacz nie wiem jak sprawdzić nie wiem jak się testuje pamięć nigdy nie testowałem proszę o info

Złączono Posty : 24.01.2007 (Sro) 15:17

nie miałem tam nic zaznaczone na tej karcie czy trzeba zaznaczyć np.zapisz zdarzenie do dziennika systemu albo wyślij alert administracyjny??? skąd przepisać info o błędzie po zawieszce???

Złączono Posty : 24.01.2007 (Sro) 15:19

nie miałem tam nic zaznaczone czy coś powinno być ??? skąd przepisać ifo o błędzie po zawieszce?