Problem ze skanerem - Epson SX425W


(Blinq1) #1

Witam!

Kupiłem urządzenie wielofunkcyjne Epson SX425W. Zainstalowałem sterowniki. Drukowanie, kopiowanie działa, ale skanowanie do komputera nie. Co jest grane?

Przy skanowaniu wyświetla mi taki komunikat:

--> Screen

Próbowałem zamienić kabel, bo mam również Epsona DX4450, ale od kabel od tego urządzenia, chyba nie pasuje temu nowszemu, bo pisze, że nie rozpoznano urządzenia.

Proszę bardzo o pomoc.

Pozdrawiam.


(Kuczkowiak) #2

Jest na tej płycie ze sterami jakiś program do obsługi tego scannera ?

Zajrzyj do menedżera urządzeń jeżeli są jakieś znaki zapytania lub wykrzykniki to jest konflikt ze sterownikiem lub jego brak


(Blinq1) #3

Nie ma żadnych wykrzykników i znaków zapytania. Zainstalowałem sterowniki z płyty. Uruchamiam program Epson Scan -> skaner zaczyna skanować, staje i wyświetla się ten komunikat ze screenu.

Na płycie znajduje się program do obsługi skanera.


(Kuczkowiak) #4

Domyślam się że robiłeś takie podstawowe czynności jak restart systemu i urządzenia Epson i przeinstalowałeś sterowniki od skanera , może będzie trzeba przeinstalować od całego urządzenia nie tylko od samego skanera


(Blinq1) #5

Tak, tak robiłem restart systemu. Urządzenia również. Dziwne jest to, że drukowanie działa oraz kopiowanie dokumentów bez użycia komputera, a skaner już nie (tzn. tak jakby do połowy działa). Ściągnąłem najnowsze sterowniki ze strony Epsona, zobaczymy co z tego wyniknie.

Czego kabel od od innej drukarki tego samego producenta nie działa? Są identyczne.


(Kuczkowiak) #6

Nie wiem czemu nie działa , ja mam też Epsona urządzenie wielofunkcyjne tylko starszy model i działa na nie oryginalnym kablu USB od jakieś starej drukarki Lexmark'a

Powiem Ci że skaner w moim urządzeniu też ma nieraz odbicia i też wywala info w trakcie skanowania że jest odłączony i pomaga kilku razowe wyłączenie włączenie urządzenia


(Gadzior) #7

Witam! A jest możliwość skanowania bezpośrednie z urządzenia do wybranego komputera? Bo u mnie w scan wyświetla mi się tylko "połączenie usb" i nie da się wybrać komputera do jakiego chciałbym zeskanować . Nadmieniam, że urządzenie bez problemowo działa w sieci za wyjątkiem tego skanowania do komputera bo skanowanie za pomocą komputera działa ok.


(Annas Wicz666) #8

witam.

mam ten sam problem z tym samym urządzeniem ;/

Aktualizowałam sterowniki i dalej to samo ?

wiecie już może w czym tkwi problem ?