Problem ze skanerem HP C5100

Witam.

Mam problem. Ponieważ nie chce mi skanować :confused: Chodzi o skanowanie spod systemu.

Po prostu tak jakby w systemie brak sterownika TWAIN.

Przeinstalowywałem sterowniki od drukarki (urządzenie wielofunkcyjne), pobierałem inne z neta, nic to nie dało.

Po prostu tak jakby w systemie brakowało tego TWAIN’a, szukałem na Google, ale nie mogłem nigdzie go znaleźć.

Normalnie powinno być jak najadę spod eksplorera na skaner i kliknę SKANUJ, to pojawia się okienko to mam zawsze do wyboru przy użyciu czego skanować i był tam zawsze między innymi TWAIN, teraz go już tam nie ma :confused:

Problem wygląda tak, że włączam Centrum Zarządzania HP, potem daje skanuj dokument i pojawia się to logo HP ze skanerem, po którym powinno zacząć się skanowanie, tyle że wiesza się po prostu na tym okienku i nic się nie skanuje :confused: Co może być nie tak ? Nawet urządzenie diagnostyczne od HP nie pomaga.

Ktoś ma jakieś pomysły ? Być może ktoś miał podobny problem ?

Skanowanie w systemie Windows używa sterownikia zgodnego z WIA (Windows Image Acquisition).

TWAIN jest obsługiwany przez większość programów, choś wiele z nich używa również WIA.

Poza tym nie ma takiego skanera. Seria C5100, to urządzenia All-in-one.

Podaj dokładną nazwę.

Poniżej przykładowa lista:

HP Photosmart C5140 All-in-One

HP Photosmart C5150 All-in-One

HP Photosmart C5175 All-in-One

HP Photosmart C5180 All-in-One

HP Photosmart C5185 All-in-One

HP Photosmart C5188 All-in-One

No wiem napisałem wyżej że to urządzenie All-in-One :slight_smile:

W temacie napisałem, że głównie z tematem.

A dokładny model to C5180.