Problem ze skanerem - nie wykrywa go komputer

Problem polega na tym, że pomimo podłączenia skanera do komputera (HP ScanJet 3400C), podłączenia zasilania (lampa w skanerze pali się) i zainstalowania sterowników - programy służące do skanowania (standardowe z płytki HP) po ich uruchomieniu wyrzucają okienko, że “scanner not found” i abym sprawdził poprawność połączenia kabli. A przecież w czasie instalacji oprogramowania komp wykrył, że skaner połączony jest z nim przez kabel USB, a nie szeregowo. Najciekawsze jest jednak to, że kiedy miałem stary komputer i drukarka ze skanerem były połączone szeregowo, to nie było żadnego problemu. Co powinienem jeszcze raz sprawdzić i ewentualnie zrobić ? Pozdrawiam.

U mnie w instrukcji do skanera Plustek jest ostrzeżenie, aby najpierw zainstalować sterowniki a potem dopiero podłączyć skaner. Podłączony jest przez USB.

A system jaki,a stery jak masz XP masz do scanera.

A porty USB działają sprawdź.

A kabel USB dobry i nie za długi stosuj max 1.8 m.

Spróbuj go podłączyć do kompa przez port LPT1.

System > Windows XP SP2.

Sterowniki > nie próbowałem żeby XP sam znalazł odpowiednie sterowniki.

Porty USB > sprawne bez wyjątku.

Kabel USB > dobry i krótki (nie ma 1m nawet)

Port LPT1 > zakładam, że to ten port gdzie wpięta mam drukarkę, czyli teraz powinienem w jej miejsce podłączyć skaner, a ją do skanera ?

Pozdrawiam.

Złączono Posta : 23.01.2006 (Pon) 16:01

Dodam, że kiedy przed chwilą podłączyłem wszystkie kable tak jak powinny być podłączone (wyłączyłem kompa, kabel zasialjący włączyłem, kabel USB także) i włączyłem ponownie komputer w pasku na dole z prawej strony wyskoczyło okienko, że wykryto nowy sprzęt > HP ScanJet3400C. A w Menadżerze Urządzeń widnieje skaner, napisane jest że sterowniki są optymalne i że to urządzenie działa poprawnie. Nie wiem, co o tym sądzić ?