od kilku dni jestem posiadaczem urządzenia wielofunkcyjnego HP Deskjet 2050 J510.
Dzisiaj wreszcie wziąłem się za instalację tego ustrojstwa. Wszystko generalnie przebiegło bez problemu, wydrukowało stronę testową. Instalacja wg dołączonego oprogramowania przebiegła pomyślnie.
Kiedy jednak chcę uruchomić program do skanowania napotykam problemy.
Jeżeli próbuję uruchomić to poprzez ikonę na pulpicie (HP Deskjet 2050 J510 series Scan) pojawia się taki komunikat:
Wszystkie połączenia sprawdzałem, całość sterowników przeinstalowałem jeszcze raz od początku. Z drukowaniem czy kopiowaniem dokumentów nie ma najmniejszych problemów. Wszystko się sypie kiedy chcę coś zeskanować.
Ktoś miałby jakiś pomysł czy coś można z tym zrobić?
Poleciłbym kontakt telefoniczny z HP. Oni najlepiej powinni wiedzieć dlaczego urządzenie zachowuje się jak się zachowuje i przez telefon powinni pomóc rozwiązać problem.
Wez jeszcze spróbuj odinstalowac oprogramowanie od drukarki,Potem użyj CCleaner i to co znajdzie usun,oraz wszystkie wpisy związane z HP.Pobierz sterowniki ze strony HP http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft … ct=4027469
Szlag mnie chyba zaraz trafi. Poprzednim razem z problemem poradziłem sobie samemu… niestety nie pamiętam jak, a dziś potrzebuję to samo urządzenie wielof. zainstalować na innym komputerze.
Problem jest taki sam jak w pierwszym poście tego tematu. Jeżeli ktoś ma jakikolwiek pomysł jak go rozwiązać to zapraszam do podzielenia się ze mną swoją wiedzą