Problem ze skanerem w urządzeniu wielof. HP

Witam,

od kilku dni jestem posiadaczem urządzenia wielofunkcyjnego HP Deskjet 2050 J510.

Dzisiaj wreszcie wziąłem się za instalację tego ustrojstwa. Wszystko generalnie przebiegło bez problemu, wydrukowało stronę testową. Instalacja wg dołączonego oprogramowania przebiegła pomyślnie.

Kiedy jednak chcę uruchomić program do skanowania napotykam problemy.

Jeżeli próbuję uruchomić to poprzez ikonę na pulpicie (HP Deskjet 2050 J510 series Scan) pojawia się taki komunikat:

http://i56.tinypic.com/x21krp.jpg

Gdy próbuję przez Mój Komputer (HP Deskjet 2050 J510 series (USB)) pokazuję się takie coś:

http://i56.tinypic.com/2wqww1l.jpg

Wszystkie połączenia sprawdzałem, całość sterowników przeinstalowałem jeszcze raz od początku. Z drukowaniem czy kopiowaniem dokumentów nie ma najmniejszych problemów. Wszystko się sypie kiedy chcę coś zeskanować.

Ktoś miałby jakiś pomysł czy coś można z tym zrobić?

Pobierz narzędzie do diagnostyki ze strony HP http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docu … 1&sw_lang=

Ściągnąłem to narzędzie jak polecił kolega wyżej. Uruchomiłem wszystko zgodnie ze wskazaniami i wyszło mi coś takiego:

http://i51.tinypic.com/1evouq.jpg

Ani ponowne uruchomienie, ani przeinstalowanie oprogramowania tak jak było polecone nie rozwiązało problemu.

Poleciłbym kontakt telefoniczny z HP. Oni najlepiej powinni wiedzieć dlaczego urządzenie zachowuje się jak się zachowuje i przez telefon powinni pomóc rozwiązać problem.

Zobacz czy w usługach masz właczone bufor wydruku oraz WIA jak masz wyłączone to włacz

A gdzie dokładnie mógłbym to znaleźć?

edit:

ok znalazłem, obydwa z tego co widzę są uruchomione (jest przy nich stan -> uruchomiono)

Wez jeszcze spróbuj odinstalowac oprogramowanie od drukarki,Potem użyj CCleaner i to co znajdzie usun,oraz wszystkie wpisy związane z HP.Pobierz sterowniki ze strony HP http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft … ct=4027469

Wcześniej przed przeinstalowywaniem sterowników czyściłem właśnie CCleanerem i pobierałem sterowniki ze strony producenta.

No nic, na razie zastosuję się do rady powyższej i w wolnej chwili przedzwonię do nich.

mam ten sam problem na win 7 , spróbuje jeszcze na innym kompie z win xp

Odświeżam temat.

Szlag mnie chyba zaraz trafi. Poprzednim razem z problemem poradziłem sobie samemu… niestety nie pamiętam jak, a dziś potrzebuję to samo urządzenie wielof. zainstalować na innym komputerze.

Problem jest taki sam jak w pierwszym poście tego tematu. Jeżeli ktoś ma jakikolwiek pomysł jak go rozwiązać to zapraszam do podzielenia się ze mną swoją wiedzą :wink: