Problem ze skanowaniem - drukarka Epson

Witam

 

posiadam drukarkę EPSON stylus Office BX525WD i wszystko jest ok, mogę drukować z komputera, kopiować itd, ale gdy chcę coś zeskanować pojawia się na wyświetlaczy drukarki komunikat “błąd komunikacji, sprawdź czy komputer jest podłączony i spróbuj ponownie.” jeśli próbuję skanować za pomocą programu na komputerze, także pojawia się komunikat “Nie można skomunikowac się ze skanerem.” Proszę o pomoc

Odłączyć drukarkę od kompa, odinstalować wszystko co Epson, czyszczenie systemu, restart kompa i zainstaluj ponownie urządzenie.

 

Zobacz wcześniej, czy urządzenie skanuje bezpośrednio z panela urządzenia, bo może scaner uszkodzony?

zainstalowałem oprogramowanie od nowa ale nic nie dało,skaner działa, tak jak mówiłem - mogę kopiowac…

 

A to sprawdziłeś?

próbowałem i z panelu drukarki i przez komputer

Nie odpowiadasz na pytanie:

  • komputer wyłączony i z panelu drukarki wykonujesz kopiowanie ze scanera np: w kolorze, czy to działa?

 

Zmień kabel USB - maksymalnie ma być krótki.

 

Sprawdź urządzenie na innym kompie.

przecież na samym początku już napisałem, że mogę kopiować i w kolorze też działa

 

sprawdze na innym komputerze