Problem ze skryptem MySql

Jako iż jestem bardzo początkującym uczniem MySql, to mam problem z tym kodem, choicaż jest on ściągnięty prosto ze strony z kursem

<?php

// połączenie się lokalnym serwerem bazy MySQL

$sql_conn = mysql_connect('localhost', 'admin', 'pass')

// w przypadku niepowodzenia połączenia zakończ aplikację

or die('Nie mogłem połaczyć się z bazą danych');


// wybieramy bazę danych

mysql_select_db('_gg8plus');


// tworzymy tabelę nba

$zapytanie = 'CREATE TABLE nba (id int NOT NULL AUTO_INCREMENT, nazwisko char(30), lata char(3), punkty char(3), mistrzostwa char(3), PRIMARY KEY(id))';

$idzapytania = mysql_query($zapytanie);


// dodajemy troche przykładowych danych

$zapytanie = "INSERT INTO `nba` (`id`, `nazwisko`, `lata`, `punkty` , `mistrzostwa`) VALUES ('', 'Jordan', '13', '258', '48')";

$idzapytania = mysql_query($zapytanie);

$zapytanie = "INSERT INTO `nba` (`id`, `nazwisko`, `lata`, `punkty` , `mistrzostwa`) VALUES ('', 'Pipen', '10', '123', '32')";

$idzapytania = mysql_query($zapytanie);

$zapytanie = "INSERT INTO `nba` (`id`, `nazwisko`, `lata`, `punkty` , `mistrzostwa`) VALUES ('', 'O\'Neal', '10', '205', '50')";

$idzapytania = mysql_query($zapytanie);


// wyświetlamy treść naszej tabeli

$zapytanie = "SELECT `id`,`nazwisko`,`lata`,`punkty` FROM `nba`";

$idzapytania = mysql_query($zapytanie);

echo '

| ‘. $wiersz[0] .’ | ‘. $wiersz[1] .’ | ‘. $wiersz[2] .’ | ‘. $wiersz[3] .’ |

Wyskakuje mi

[code]Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/animolg/public_html/beta/index.php on line 26

Jak widzisz pole id masz typu int NOT NULL AUTO_INCREMENT. Więc wywal z tych 3 zapytań id, czyli dla pierwszego i analogicznie dla reszty

$zapytanie = "INSERT INTO `nba` (`nazwisko`, `lata`, `punkty` , `mistrzostwa`) VALUES ('Jordan', '13', '258', '48')";

nadal wywala to samo