Problem ze skype


(Andre Pl0) #1

Problem jest taki

1) nie może mnie usłyszec rozmówca z drugiej strony(ale tylko mojego glosu bo np, jak mam załączony vinamp to sie słyszy muzyczke ale nie moj głos :D!)

2) nom i to wszystko , problem chyba nie leży po stronie skypa badz ,mikrofonu, tak mi sie wydaje

3) sprawdzalem w ustawieniech i nic nie widze: :slight_smile: :smiley: :smiley:

hmmm , dziwny problem i jak go rozwiąże co ktos mi pomoze Pls!!. :? :?


(x-awier) #2

A w rejestratorze dźwięku możesz nagrywać ?

:roll:


(Andre Pl0) #3

Nie nie moge, wlasnie sprawdzałem. Nic sienie nagrało :frowning: :?


(x-awier) #4

Zobacz czy mikrofon dobrze podłączony

oraz

czy "wsadzony" do dobrego otworu :wink:


(Andre Pl0) #5

Tak mixs sprawny bo mam az dwa "to nie to", tak w otwor wlasciwy wtyknięty.. :smiley:

hmm to coś bardziej innego ,ale co :frowning:


(x-awier) #6

Na pewno nic ze Skype :stuck_out_tongue:

Bo jeśli nawet w rejestratorze nie działa :?

Sprawdź jeszcze czy w ustawieniach czasem Ci się nie wyciszył oraz sprawdź czy w ogóle masz "zaptaszkowany" mikrofon

:slight_smile:


(Andre Pl0) #7

hmm regulacja glosności nic nie wyciszone. "zawansowane sterowniki dla mikrofon" Gdzie opcja zmiany tonów niskich i wysokich >Nie można zmienić suwakiem, wogóle, jak i balansu przestawić :smiley: zdaje sie zablokowane!! , tylko pasek regulacji głośnosci jest ok.

Wtyk jest na miejscu :wink: sprawdzałem. Czy to moga być sterowniki?


(x-awier) #8

Miałem podobny problem, ale z głosem (nie miałem regulacji), powiem Ci teraz po kolei gdzie to jest :slight_smile:

START / Panel sterowania / Dźwięki, mowa i urządenia audio / Dźwięki i urządzenia audio / klikasz na zakładkę

Głos / Testowanie sprzętu / Dalej

No i tutaj w tym miejscu masz regulacje głosu i regulacje mikrofonu :slight_smile:

I poreguluj troszkę

:wink:


(Bartekviper) #9

Klikasz (2x) na głośnik w tray`u i właściwości -> nagrywanie (zaznaczasz mikrofon) -> klikasz zaznacz i powinno działać !!


(x-awier) #10

bartekvip

jeśli

to znaczy, że to nie pomoże :stuck_out_tongue:

Mam ten sam problem i tylko to co napisałem wyżej mi pomogło :mrgreen:


(Andre Pl0) #11

Pomogło wszystko odznaczyłem i po pierweszym tescie elegancko :slight_smile: juz dziala skype .Dzięks

:wink: