Problem ze słuchawkami isk hd9999

Cześć. Posiadam płytę główną ASUS TUF GAMING B560M-PLUS WIFI w której jest okropnej jakości zintegrowana karta dźwiękowa. Kupiłem sobie kartę dźwiękową Creative Sound BlasterX AE-5 Plus oraz słuchawki ISK HD9999. Mój problem polega na tym, że na tej karcie dźwiękowej, słuchawki które kupiłem grają koszmarnie, nieczysto i jestem bardzo rozczarowany. Posiadam słuchawki sony za 150 zł do komórki i one grają praktycznie perfekcyjnie. Używam tych słuchawek ISK HD9999 już 8 miesięcy. Ustawiłem je w tym oprogramowaniu soundblastera na od 16 do 31 omów. Ogólnie to są bardzo głośne, te słuchawki sony już nie. Wyłączałem wszystkie usprawnienia i nic. Nawet gdy powyłączam wszystkie efekty muzyczne to gra jak kupa ten isk, a te sony gra okej. Słuchawki do tej pory na pewno się dogrzały. Nie znam się na słuchawkach, ale może trzeba dograć do nich jakieś firmware? Może nie trawią tych moich isk? Nie wiem co o tym myśleć. Używam windowsa 11 w wersji pro w aktualnej wersji ze wszystkimi aktualizacjami i ze świeżymi sterownikami do wszystkiego ze strony producenta. Lubię słuchać każdy gatunek muzyczny, w tym rok (Lubię trochę bassu, ale bez przesady).

Sprawdź czy nie masz włączonych efektów, crystalizerów, podbić itp. Najlepiej wszystko powyłączaj i jak będzie ok, to dopasuj ustawienia wg gustu

1 polubienie

Sprawdź też spod jakiegoś Minta, Ubuntu lub ChromeOS Flex „Live USB” czy grają kiepsko (wtedy na Windowsie nie ma co grzebać).

1 polubienie

Wszystko powyłączałem, totalnie wszystko do zera. I zero zmian. A co do linuksa to go używam w dualboocie, grają słabiej niż na windowsie bo tam nie ma dedykowanego drivera pod linuksem. Używam CachyOS (Arch Linux). Też nie jest to wina sterowników bo zawsze mam najnowsze ze stron producenta i do wszystkiego. Systemy były formatowane do 0 i stawiane od 0. Wczoraj jak włączyłem muzykę to głośno słuchawki zaczęły mi pierdzieć gdzie dźwięk tej muzyki był czysty (Muzyka relaksacyjna)
@krystian3w

Edit: